Un zgomot enervant mă trezește,deschid ochii,iau telefonul de pe noptieră și opresc alarma.
Mă ridic din pat și mă îndrept către baie plictisită și pe jumate adormită,căscând și înjurând alarma aia nenorocită.
Nu ajung bine în baie că mă trezesc pe podea,mda am lasat apa deschisă la chiuvetă și am alunecat pe gresie. Fuck.
Iau mopul și încep sa șterg apa de pe jos.
După ce termin dau drumul la cada mea mare până se umple cu apă.
Iau un gel de duș și îl pun pe tot în cadă,mă dezbrac,apoi mă pun în cadă și încep să îmi spăl și masez în același timp corpul cu buretele de baie.
Mă mângâi pe sânii mei perfecți ceea ce mã face să mă excit puțin, și sfârcurile mele o iau razna întărindu-se aproape instantaneu.
Las mâna mai jos până ajung la zona mea intima,mă mângâi ușor și încept să respir greu si scot un geamăt încet.
iPhone-ul meu mă trezește la realitate,iar eu nervoasă îl iau si răspund fără să mă mai uit cine sună.
Emma: -Zi!
Alex: -Iubita mea e nervoasă?spuse el cu o voce tipică lui.
Emma: -A..a..Alex?!spun eu mirată, cunoscându-i vocea.
Alex: -Vezi că știi!
Emma: - Ce vrei?spun eu încercând să par nervoasă.
Alex: -Îmi e dor de tine frumoasa mea,îmi e dor să te sărut,să te ating,să te țin în brațe,să iți spun cât de mult te iubesc și dimineața să mă trezesc lângă tine în pat.
Emma: -Cu siguranță,ar trebui sa te cre...
Alex: - Știu că am greșit și știu că am fost prost,dar o sa încerc să iți demonstrez că te iubesc. spuse Alex,nelăsându-mă să îmi termin propoziția.
-În ficare fată cu care am fost te-am căutat pe tine,niciuna nu e mai bună ca tine.
Ascultă Emm,eu chiar te iubesc și știu ca nici tu nu m-ai uitat!
Emma: ....
Alex: - Emma să știi că...
Nu îl las să termine și închid telefonul.
După ce mi-a facut...mai are tupeul să mă și sune.
M-am dăruit în totalitate lui și el ce a făcut?!
De ziua mea s-a f***t cu cea mai bună prietenă a mea,defapt fosta prietenă, dacă mai pot sa îi spun asa.
Ies din cadă nervoasă și mă îndrept spre dulap.
>>>Mda,am uitat să spun că locuiesc singură într-un cartier din București,departe de părinții și fratele meu Johan.
Am decis să mă mut singură deoarece nu prea mă înțelegeam bine cu ei.
Provin dintr-o familie bogată, niciodată nu mi-a lipsit nimic,poate doar iubirea și atenția părinților care nu prea a existat.Ajdhhdhsj...<<<
Cum spuneam,mă îndrept spre dulap și îmi aleg o bluză de la NY pe care scrie "My life is perfect".
O jachetă din H&M,pantaloni mulați care îmi scot în evidență formele și fundul meu bombat și niște converse roșii din A.S.★
Îmi îndrept părul cu placa,ca mai apoi să pun o fundă roșie care se potrivește cu ținuta mea.
Adaug puțin fard,mascara,îmi conturez sprâncenele,luciu de buze și....cam atât.
CITEȘTI
Love and sex♥
RomanceNu am neapărat nevoie de o descriere,cel puțin eu de când citesc pe wattpad nu am citit niciuna și am trecut direct la poveste.Mda,nu e prea reușită,e prima. Nu prea mă pricep,dar mă plictiseam. Sorry,dacă am greșeli. Am scris-o repede,dar o să mă m...