Kesin benim bu duruma bir çağre bulmam lazım yoksa iş olacak gibi değil Ben hiç bir şeyi takmadan Ahmet Baran'ın koluna girdim ama bir yandan da kolunu sıktırarak .
- Peki o zaman annemi bulmuş olmalısınız yoksa kesinlikle bbu evlilik olmaz .
Dedim Ahmet Baran'ın koluna girip bu tavrımla bu söylediğim ne kadar ciddiye alınır bilemem ama üzerime Ahmet Baran'ın garip bakışlarını çektim ve babam ona gelen bir telefonla içerideki misafirleri bile takmadan dışarı gitti ve inanmıyorum bu da ne şimdi Ahmet Baran bana neden bu kadar tuhaf bakıyor yoksa tatlı oyun ters mi tepiyor .
Ahmet Baran'dan :
Bahar neden şimdi koluma birden girdiki anlamıyorum bu yaptığıyla kafamı iyice karıştırdı bu evliliği istiyor mu istemiyorum ama daha da tuhaf olan şey Osman babanın ona gelen telefonla kalkması aksi takdirde eve gelen misafir hele de ev sahibi tarafından evde bırakılıp hiç bir yere gidilmez ve sonunda Osman baba geldi ama yüzü çok daha değişikti ve Bahar'a bakıp .
- Artık evlenmemize hiç bir mani yok sana ananı getirdim .
Dedi ne nasıl yani Osman baba Zühre anneyi mi getirdi ama neden yada nasıl Zühre anneyi buldu ama neyse ....
Bahar'dan :
Babamın içeri girip bana verdiği bu müjdeli haber beni çok mutlu etti şimdi babam gerçekten benim için böyle bir iyilik mi yaptı biraz akıl karıştırıcı ve bir o kadar da şüpheli bir durum ama olsun sonuçta annemi bulmuş ve babam.
- Gel !
Demesiyle içeri 10 yaşlarında bir erkek çocuk kadın içeri girdi ve bu adam benle dalgamı geçiyor iyice bu kadın kim bu annem değil annem olamaz hatta annemim yanından bile geçemez üzerimdeki şoku attıp kendime geldim .
Artık annemin geldiğini sanıp o anlık bir mutluluk uçu verdi ve yerini öfke ve nefret kapladı biliyorum babam tam bir üç kağıtçı ama neden şimdi bana bunu yaptıki anlamıyorum ben hemen telaşla .
- sen benimle dalgamı geçiyorsun bu kadın kim annem nerde ?
Dedim ama babam hayla benimle dalga geçerek .
- Sen ana istiyordun bende sana ana getirdim işte .
Dedi yemin ediyorum bu adam babam olmasa kaşık suda boğarım . daha benimle dalga geçiyor şimdi ne demek istiyor annen bu derken .ben anlamıyorum ve babama olan öfkemle .
- Sen benle dalgamı geçiyorsun Osman kervancı kendine gel .
Dedim bu cesaretimi kimden alıyorum bilmiyorum ama bu beni sinir ediyor babam kaşlarını çatıp bana yaklaştı ve sinirle .
- Sende ki şu işe yaramaz cesareti annenden almışsın ama annen bu kadar cesur olmasının bedelini ödedi benden sakın bir daha toprağın altındaki birisini getirmemi isteme .
Dedi ve demesiyle misal başımdan aşağı kaynar sular döküldü ne yani şimdi , şimdi annem ö-ö-öl-öldü mü yok hayır bu olamaz imkansız annem beni bırakıp gidemez babamın bana dediği doğru olamaz .
Babam bana annem öldüğünü söylüyor ve yetmiyormuş gibi elin kadınını karşıma getirip bana al sana anne diyor bu yaşadıklarım ve şuankiler çok zoruma gitmeye başladı ve gözlerimden yaşlar süzüldü süzülen yaşlar artık yerini hıçkırıklı ağlamalara bıraktı ben orada haykıra haykıra ağlarken konakta ben ve Ahmet Baran kaldık Ama ....
Ahmet Baran'dan :
Baharın babası neden şimdi böyle bir yalan söyledi ki iyi de Bahar'ın annesi ölmedi ben bunu biliyorum çünkü Zühre anneyi bulan kişi benim ve ama nasıl ki yoksa Osman baba Zühre anneyi buldu ve ona...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Berdel [ TAMAMLANDI ]
General FictionBilinir ki bu hayatta her zaman küçük gelinler ve Berdeller hep başkalarının kararları yüzünden küçük yaşta Beyaz gelinlik giydirirler ve beline kırmızı kurdale takarlar oysaki birde küçük Gelinin yada Berdel'in gözünden baktığında o Beyaz gelinlik...