°1°

27 2 0
                                    

Mola vermistik ve ben yemegimi alıp masaya arkadaslarimin yanina oturdum.
"Birak dün internette gezinirken karşıma bizim bu otel çıktı yıllar önce mi ne burda bi olay yaşanmış okuyunca şok oldum bak me diyo yazilanlarda. Yıllar önce Hirmen otelince bilinmeyen tuhaf cinayet yasanmistir. Otelde bodrum katinda gizemli oda diye bilinen 5 Aile yasamistir fakat gün gectikte küçük kizlari her gece kalkip otelde dolaşır kafasini duvarlara vururdu. Bir gece gene küçük kız dolasirken mutfakta durup biriyle konusuyomus bunu goren babasi sabah ilk iş kizini psikiyatri servisine goturmus. Doktor kizin hayal gücü geniş uyur gezer oldugunu ve ruyasinda her ne goruyorsa onunla konustugunu belirtmis. Zaman geçmiş kızı 16 yaşına gelince hiç beklenmeyen bir olay olmuş kızı bir anda havalanmis duvarlara yerlere defalarca vurulmus ve sonra 5 ailede carpilarak yasamlarina son vermisler. Yıllar sonrada bu otelde kimse bodrum kata inmeye cesaret dememişler çünkü soylenenlere göre o lanetli her neyse hala oradaymis."
Okudugumda Buse hariç herkes bana ağzı açık bir sekilde beni dinlemislerdi. Buse mi o suan bayilmakla mesgul korkudan bayilmis olmalı sanırım.
"Emre sacmalama öyle bisi olsaydi çoktan gelen musterilerden birine bisi olurdu."
"Ece öyle bir şey yoksa neden müdür daha biz burda calismadan önce bize oraya onmememiz gerektigini söyledi ki hala söylüyor."
" Emre belki o olaydan sonra orası kapatipmistir kitlidir müdür ondan istemiyordur gitmemizi bir bildigi vardir.
"Buse sen bir şey demicekmisin?"
"Ee.. eee.. Emre bu olay gercekse ya bizde olursek ben çok korkuyorum"
"Boşuna sana korkak demiyoruz Buse. Sacmalama o yıllar önce olmuş ne malum hala orda olduklari yazılan şey bence yanlis hala orda olamaz o şey"

Mola bitene kadar bunu konusmus Buse durmadan bayilmisti. Geri kalan zamanda aynı islerimizi yapmıştık ben lavaboya gidicem diyerek tüm cesaretimi toplayip alt kata inmistim. Daha son merdivene gelmeden bi ses duymamla hızlı adimlarla yukari cikmam bir oldu.
"Emre noldu betin benzin akmis naptin oğlum tuvalette"
"Yok burak buraya gelince kostum da gelirken küçük bir kız maskesiyle beni korkuttu ondan böyleyim."
"Hahahha o hikayeden sonra bu çok iyi oturmus Buseye olsaydi kız şimdi hastanedeydi."
"Aynen"
"Ben eve gidiyorum geç oldu sözde cikarsiniz birazdan Görüşüz"
"Görüşürüz Ece"

Eve varinca tüm bu olanlari dusunmeden güzel bir uyku cektim.

GİZEMLİ ODAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin