Din punctul de vedere al lui Selly
"Hai sa incepem sa filmam!" A zis Diana dupa ce am baut vreo 8 sticle de vin.
Tot 5gang-ul ne-am dus la un hotel mega misto din Bucuresti pentru a sarbatorii revelionul impreuna. Nici 7 seara nu era inca, dar noi erau morti de beati.
"Ce vrei sa filmam?" M-am dus la Vasco, care statea pe podea intr-un colt. Eram atat de ametit ca m-am pus jos langa el si am inceput sa il gadil.
"Oprestete, ma faci sa inrosesc!" Vasco a inceput sa rada, apoi mi-a prins mainile si lea pus in conjurul gatului lui.
"Ridicati-va odata, vrem sa filmam adevar si provocare!" Gami a tipat la noi mort de beat. Ne-am ridicat cu dificultate, si ne-am asezat pe canapea unde erau si ceilalti.
"Salut.. eu sunt Selly! Aztazi filmam adevar si provocare cu 5gang! Scuzati-ne daca ne comportam putin ciudat, habar n-avem ce se intampla haha!" Dupa ce ne-am prezentat fiecare, am inceput sa ne punem intrebari si provocari.
"Vasco, ce parere ai despre Selly?" A inrebat Exploit.
"Sincer.." a inceput Vasco, si si-a pus mana pe umarul meu, uitandu-se in ochii mei. Chiar daca ceilalti radeau de nu mai puteau, eu am inceput sa tremur, iar inima imi batea super tare.
"Selly.. Chiar imi pui fantezia la incercare. Niciodata nu m-am simtit atat de atras de cineva, si ma urasc pentru asta. Nu e ok sa fiu atat de atras de tine.." Inafara de mine si Vasco toate lumea era pe podea, razand ca niste animale, nu fiind atenti la continuarea conversatiei.
In contrariu, eu si Vasco stateam pe canapea super aproape unul de celalat, holbandu-ne unul la altul. Vorbele lui Vasco m-au socat, pentru ca si eu simteam la fel. Eram indragostit de Vasco la nebunie.
"Zici asta doar pentru ca esti beat?.." L-am intrebat cu o doza mare de adrenalina.
"Daca n-as fi fost beat, nu as fi fost destul de curajos sa iti marturisesc adevarul.." Vasco a zis, i-ar buzele lui s-au apropriat de buzele mele.
Eram atat de aproape sa ne sarutam, dar ceilalti s-au ridicat cu greutate de pe podea, ne observand nimic.
"Doamne, nu ma pot oprii din ras! Hai sa continuam." A zis Diana, si sa pus inapoi pe canapea. Eu si Vasco ne-am indepartat unul de celalat, inca procesand cele intamplate.
Dupa ce Exploit a mancat mustar cu nutella, Gami a aruncat un pahar afara din balcon, si Diana sa dezbracat in sutien, era randul meu sa fiu provocat de cineva.
"Selly, te provoc sa te inchizi in baie cu Vasco timp de 15 minute!" Exploit m-a provocat.
Inima mea a inceput sa bata repede din nou, si toata fata me-a san-nrosit. M-am uitat cu spaima la Vasco, si el parea sa fie intimidat la fel ca mine.
"Ce vrei sa facem acolo?.." Vaco a intrebat cu ezitare."
"N-are importanta. Oricum tot ce faceti este sa va holbati unul la altul cu ochisori indragostiti. Cred ca trebuie sa petreceti timp in doi, hahahaah!" Exploit a inceput sa rada, la fel si ceilalti.
Intr-un fel avea dreptate. As fi trebuit sa ma prefac ca nu e adevarat, dar oricum stiam ca in urmatoare zii nimeni nu isi va amintii nimic.
M-am dus in baie, iar Vasco a venit dupa mine. Am auzit cum cineva incheie usa.
"Ne vedem in cincispe minute, nu faceti prosti hahaha!" Cineva a trigat de din afara.
In primele 2 minute nu am vorbit nimic, dar apoi Vasco a rupt tacerea.
"Imi pare rau daca te-am incomodat.. Dar uneori mie atat de greu in conjurul tau.. Ma faci sa innebunesc total.." A zis Vasco.
"Nu trebuie sa-ti ceri scuze, pentru ca si eu simt la fel.." Ochii lui Vasco s-au facut extrem de mari. Parea fericit si inspaimantat in acelasi timp.
M-am dus mai aproape de el, si mi-am plimbat degetul de la gatul lui, pana la patratele. Pur si simplu nu m-am putut abtine sa-i ating corpul minunat.
Vasco a inceput sa geme, fiind incantat de atingerile mele calde.
"Nu mai rezist nici o secunda.." Vasco m-a luat in bratele lui, si m-a asezat pe cada. A inceput sa ma sarute pasional, si a rupt jos bluza de pe mine. A inceput sa ma pipaie, si ma inpins in cada duap ce ne-am dezbracat complet.
I-am luat in palma penisul incremenit, in timp ce ne sarutam.
"Esti sigur de asta?.." Vasco sa uitat la mine.
"TOTAL SIGUR." I-am raspuns abia respirand, iar in urmatorul moment i-am simtit penisul in corpul meu. Am facut dragoste timp de 35 de minute, dar nimeni nu a venit dupa noi. A fost o experienta nebunatica.
Dupa ce am terminat, am fost atat de epuizati ca am adormit in cada.
YOU ARE READING
Cuplul perfect | Selly + Vasco
FanfictionIntre Selly si Vasco este o chimie super fierbinte, dar cei doi nu v-or sa accepte ca se plac reciproc. Dupa multe ezitari cei doi nu mai rezista, si isi marturisesc sentimentele fata de celalalt, dar au maxima grija ca nimeni din 5 gang sa oricine...