Znepřístupněno 18- !!!!!
S nechutí jsem pozorovala, jak mi slizcí chlápci strkají do podprsenky papírovky, když jsem měla tyč mezi půlkami mého zadku.
Nesuďte mě, nemám na výběr. Kdybych se mohla vrátit do minulosti, udělám to. Aby jsem se víc učila a nemusela třikrát denně spát s každým chlapem, který si o to řekne. A přísahám, že dnes už mám toho dost.Flashback
Jako každý den jsem do "práce" šla s hnusnou představou, že mě zas ošuká nějaký dědek.
Po chvíli jsem už byla u budovy, která se jmenuje "Ďábelský podnik". Když jsem vešla, sledovala jsem mou kolegyni, která se právě dravě líbala s jejím stálým zákazníkem. Nechápu, jak si to může tak užívat. Šla jsem se převléknout do své šatny Na dnešek jsem měla službu nahoře bez. Takže jsem se začala svlékat, přímo před očimi mého šéfa, jelikož mi to hned při příchodu přikázal. Jako vždycky si ke mně stoupnul zezadu, když jsem si sundavala kalhoty a začal mi šahat na prdel. Ano, je temperamentní a má rád, když je žena jeho sexuální obětí. Ale já se mu přizpůsobila, jelikož vím co se stane, když mu odmlouvám. Stoupla jsem si k němu čelem a on mi začal zajíždět pod kalhotky. Cítila jsem, jak mi zajíždí do kundy a strká mi tam prsty. Nejdřív dva, pak tři, a nakonec čtyři. Stále zrychloval tempo, a když ucítil, že jsem se udělala, vytáhl ruku z mých kalhotek a prsty si otřel do mé tváře. Když odešel, ulevilo se mi. Už mě to přestává bavit...
Endflashback,,Sundej si kalhotky!" zařval najednou jeden z těch chlápků. Nejdřív jsem si řekla "Tak to ani náhodou", ale když jsem spatřila přísný obličej šéfa, bez váhání jsem se pustila tyče a začala si sundávat spodní prádlo. Když bylo dole, odhodila jsem ho, a jeden z nich se je vzal do ruky a začal s nima točit nad hlavou. Najednou jsem ucítila něčí ruku v mém rozkroku. Divoce mi hladil mou pochvu a pak zajel dovnitř. Začal mi ji dráždit tak, že jsem se ihned udělala a on pokračoval strkáním prstů do análu. I když to bolelo, stále jsen sledovala šéfův výraz, který říkal "Musíš být víc divoká". Fajn, má to mít. Klekla jsem si na stůl a začala tomu chlapovi rozepínat kalhoty, ze kterých vyskočil masitý penis. Bez váhání jsee ho strčila do pusy a olizovala mi žalud. Vzápětí už mě chytil za vlasy a udávál si vlastní tempo do té doby, dokud jsem se jeho spermiemi skoro neudusila. Poslušně jsem je spolkla a on se mi lišácky podíval do očí.
,,Budeš poslušná, jasné?" chytil mě za bradu a naznačil, že chce jít do "tajné místnosti", kde spíme se svými klienty.
Nervozně jsem naprázdno polkla a poslušně ho dovedla ke dveřím, kde mě chytil za zadek a odvedl do místnosti s postelí. Hodil mě na ní a než jsem se stačila otočit na záda, už na mě ležel. Úplně nahý a na zádech jsem cítila jeho penis, kterým po mě jezdil. Fuj... Když mě nechal se otočit, postříkal mi břicho a pak mě donutil to slíznout. Vzápětí už byl ve mě. Schválně se mi v ní hubal, aby mě dráždil a vyvolal větší orgasmus. Začal sténat. Jen jsem se modlila, aby ho neslyšeli až v Mexiku. Když se do mě udělal, přejel mi tisícovkou po břiše a řekl: Tak zas příště, ty děvko. Skousl si ret, oblékl se a odešel. Konečně...
Pro ty, kterým se to zdá až moc nechutné a podrobné, tak to nečtěte. Abych řekla pravdu, tohle píšu pro ty, kteří tohle chtějí a jsou víc nadržení než ostatní. Varovala jsem už před tím, že tohle není pro 18-... Díky za přečtení