Narracja trzecioosobowa.
-Człowiek , który się topi bierze wdech przed omdleniem , to tak zwany odruchowy bezdech.Strach przed utonięciem jest tak silny,że wstrzymujesz oddech do granic możliwości, kiedy wreszcie otwierasz usta ból znika.Już nie ma się czego bać -rzekł Stiles podczas wizyty u szkolnego psychologa.
-Chcesz wierzyć ,że Matt wreszcie odzyskał spokój ? -zapytała pani Lorei szkolna pani pedagog oraz nauczycielka Francuskiego.
-Nie żal mi go-odpowiedział młody Styliński.
-Nie żal ci małego Matta ?
-Kilku debilu wrzuciło go do wody ,ale to nie daje mu prawa do mordowania ludzi. Tata powiedział mi ,że na komputerze Matta znaleziono pełno zdjęć Emmy -kiedy chłopak to powiedział na chwilę nerwowo oblizał wargi i przymrużył oczy -ale to nie wszystko... wklejał na te fotki siebie...tu idą za rączkę tu się całują.Wymyślił sobie fikcyjny związek.Być może wypadek z dzieciństwa skrzywdził go na zawsze,ale ten koleś był zdrowo trzepnięty.
-Jesteś bardzo zżyty ze swoimi przyjaciółmi prawda ? -zapytała miło.
-Najbardziej ze Scottem i Emmą... to moi najlepsi przyjaciele z dzieciństwa -odparł.
-Tamten wieczór miał też swoje plusy -zauważyła Pani Lorei.
-Owszem ,ale w naszych kontaktach pojawiło się napięcie. Ze Scottem i Emmą jest podobnie.
-Rozmawiałeś z nimi od tamtej nocy ?
-Nie...Scott ma własne problemy...Emma spędza więcej czasu z rodziną i przyjaciółkami z którymi dawno nie rozmawiała. Scott z Allison też nie rozmawiał ,ale to pewnie jej decyzja.Bardzo przeżyła śmierć matki i to ją zbliżyło do Ojca.
-A Jackson ?
-Ostatnio nie był sobą o dziwo Lydia zachowuje się jak normalniej ze wszystkich.
-Denerwujesz się przed jutrzejszym meczem ? -zapytała przyglądając się chłopakowi , który naprawiał kij do Lacrosse.
-Co to za pytanie ? -zdziwił się chłopak -ja nigdy nie wychodzę na boisko,ale skoro kolega nie żyje a drugi zaginął.
-Chodzi o Isaaca ? jednego z trójki zaginionych.Nie odzywał się do Ciebie ?
-Dlaczego Pani nic nie pisze ? -zadał pytanie.
-Notatki robię po spotkaniu -odparła kobieta.
-Zazdroszczę pamięci -mruknął Stiles.
-Wróćmy do Ciebie.
-Nic mi nie dolega -odpowiedział -Poza bezsennością ,drażliwością i obezwładniającym przeczuciem ,że coś się wydarzy strasznego.
CZYTASZ
Nastoletni wilkołak - ᴛᴇᴇɴ ᴡᴏʟꜰ
FanfikceEmma Jenkins jest nastoletnią dziewczyną i zwykłą uczennicą , ma zwariowanego przyjaciela Stilesa oraz drugiego przyjaciela Scotta.Pewnego dnia kiedy młodzi chodzili po lesie, jej przyjaciela Scotta coś zaatakowało , chłopak staje się wysportowany...