"Dargınsak eğer üç günü geçeli aylar oluyor haberin olsun"
31.01.2014 Cuma 00.46
Daha önce de günlük tutmayı denedim. En son düzenli yazdığımda 10 yaşındaydım. Belki de daha küçük... Tabi o zamanlar her şey yolundaydı.
Şimdilerde ne kadar yazmak yaşadıklarımı ölümsüz hale getirmek istesem de tıkanıyorum zorlanıyorum. Yaşadıklarımı hazmedemedim henüz. Acısı yavaş yavaş ve çok ağır çıkıyor. Her geçen gün yalnızlığı onsuzluğu çok derin hissediyorum. Çok özlüyorum çok seviyorum ama artık olmayacağını çok iyi biliyorum. Bu acıyla devam edebilmeyi öğrenmeliyim. Kısmetim buymuş deyip katlanmaktan başka elimden bir şey gelmez... Her gün profilini kontrol ediyorum o da üzülüyor ama iyileşiyor gibi. İyileşmesin mutlu olmasın başkasını sevemesin o zaman benim hiç umudum kalmaz. Acı çekmeli. Yaşananların, geçen zamanın bedelini tek ben ödememeliyim. Çocuk oyuncağı değildi bu, ciddiydik. Henüz erken olsa bile ciddi düşündük. Sözler verdik umut verdik birbirimize, sonucunda yine biz kaybettik ama bu kaybın acısını tek ben yaşıyor gibiyim. Aylardır yanında başkası varmış mutlu etmiş herhalde. Benim eksik bıraktıklarımı tamamladı mı acaba ? Yerimi doldurdu mu ? Tamamlasın bırakalım doldursun. Ben onu daha çok svene kadar en fazla bu kadar sevilebilir. Bunu farkettiğinde ise çok geç olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofrenin Günlüğü
RomanceHer şey harika gidiyordu.. Kalbinin üzerine yatıp atışını, benim için atışını dinlemeyi seviyordum. Dünya bizim için dönüyordu sanki. Ta ki o benim dünyamı yıkana kadar.