Capitolul 10

310 13 1
                                    

Maximilian urca grabit scarile si ciocani la usa apartamentului sotiei sale. Incerca sa isi puna in ordine gandurile pentru a nu o supara din nou. Daca voia ca relatia sa functioneze, atunci trebuia sa o faca fericita pe ea. Pana la urma, ea este cea care la scos de la faliment si va trebui sa ramana legat de ea o perioada indelungata. Aflase cu putin timp in urma ca Eva, sotia lui, detine o avere colosala. Avere de care nici macar ea nu era constienta. Cum de este proprietara acesteia, nu stie si nici mama sa, cea de la care aflase intamplator anumite chestiuni, nu a vrut sa ii zica mai mult. De ce sa nu faca aceasta perioada putin mai...placuta. "Nu trebuie sa o iubesc pentru asta, trebuie doar sa fiu prezent cateodata, atunci cand are nevoie si sa ii spun ceea ce vrea sa auda" gandi Max.

Retraise , in mintea lui, de foarte multe ori momentele pe care le petrecuse impreuna cu Eva...si realizase faptul ca ea era o faptura minunata. Era inteligenta si frumoasa, loiala si ambitioasa. Avusese ghinionul de a da doar peste persoanele nepotrivite si poate de aceea era atat de inchisa in ea . Spera ca el sa poata schimba asta, poate asa se va revansa fata de ea.

    Eva deschise usa. Era somnoroasa , avea parul ravasit si se freca frenetic la ochi. Barbatul observa pijamalele roz si copilaresti ale Evei si zambise subtil in coltul gurii. Imaginea ei, asa somnoroasa si incapabila de a se tine pe picioare, era cu totul adorabila. 

- Max?! Ce cauti aici?

Femeii nu ii venea sa creada ca sotul ei se afla in fata ei. Initial , crezuse ca viseaza si cel din fata sa este doar o halucinatie. Dar apoi, dupa ce o impinse usor si trecuse pragul casei, realizase ca este real. Inchise usa si se intoarse spre el. Barbatul nu arata prea bine. Parea ravasit si avea costumul botit. Camasa era descheiata la primii nasturii, iar cravata lipsea cu desavarsire. " Vine la mine după ce s-a tăvălit cu alta? Afurisitul!" gândi Eva.
Niciunul din ei nu indraznea sa spuna ceva. Linistea care domnea in incaperea era apasatoare si stanjenitoare.

-Buna! Am venit pentra...aaa...nu stiu cum sa zic..uhm...

Eva chicotise usor. Balbaiala barbatului era amuzanta. Nu stia motivul care la adus in starea aceasta, insa era tare curioasa sa afle. De cele mai multe ori, ea era cea care se fastacea in fata lui, sa il vada asa pe sotul ei era comic. Si dragut! Femeia observa ca in casa temperatura scazuse simtitor, asa ca se indrepta spre centrala pentru a o porni.

- Aseaza-te pe canapea. Merg sa deschid centrala. Ah, cred ca mai am niste vin prin casa. Vrei un pahar?

- Da, ar fi minunat.

In timp ce Eva era ocupata in bucatarie, Max se gandea cum sa deschida subiectul care il interesa. Voia sa meraga tot ceea ce aveau ei sau mai bine zis , ceea ce vor avea de acum in colo. Poate ca sa aiba o sotie nu va fi asa rau cum crezuse. Majoritatea persoanelor din cercul lui de prieteni erau casatoriti. Iar , o data ce o va prezenta "societatii" pe Eva, va putea beneficia de si mai multa popularitate. Multi acționari și parteneri erau vădit interesați de viața de familie.Acesta ar fi avantajul de a fi casatorit! Eva se intoarse cu o sticla de vin rosu si doua pahare. Aseza paharele pe masa si turna putin vin in acestea. Se aseza si ea pe canapea si astepta ca Max sa inceapa discutia. Max lua paharul si il bause pe tot deodata. Avea nevoie de curaj!

- Uite Eva....ahmm...imi pare rau!

-Oh...

Nu stia ce sa zica. Ii parea rau pentru ca o umilise sau era un alt motiv ascuns al sau? Din toate întrevederile și discuțiile lor , femeia învățase sa nu se mai încredea in bărbatul din fata ei. Nu mai putea avea încredere în el, nu după tot ceea ce îi făcuse și încă îi facea .

- Stiu ca nu m-am comportat tocmai ideal cu tine, insa...vreau sa indrept asta. Eva ,nu vreau sa mai divortam!

-Poftim? Cum adica nu mai vrei?

Minti murdare - Suflete inocenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum