#39

956 73 6
                                    

Hyo spakowała kilka swoich ubrań wraz z kosmetyczką do większej torby i zeszła na parter. Dom w którym mieszkała z przyjacielem, siostrą i teoretycznie z ojcem był ogromny. Może i mniejszy od tego należącego do modela, ale jednak był bardzo duży. Pożegnałam się z TaeMinem i wyszła. Stanęła przed bramą wejściową. Pod dom podjechał samochód należący do Sugi. Dziewczyna nie czekając na reakcję chłopaka wsiadła do środka. Pocałowała go na powitanie, Suga uśmiechnął się do niej i ruszył do swojego domu.

-Czemu po mnie przyjechałeś?- zapytała nagle

-Bo chciałem spędzić z tobą trochę czasu.

-Stęskniłeś się?- zapytała uśmiechając się pod nosem

-Owszem, za kilka tygodni jadę do Nowego Jorku na sesję, nie będzie mnie kilka dni. Zresztą muszę poświęcić więcej czasu mojej dziewczynie.

-Dobrze, co zaplanowałeś na dziś? Coś konkretnego?

-Obejrzymy film, zjemy kolację, obejrzymy kolejny film i pójdziemy spać.

Kiedy dojechali na miejsce weszli do domu. Hyolyn bawiła się z psami, a model zajął się jedzeniem, później włączył film i zaczęli go oglądać. Około 20 skończyli 2 filmy i trzeba było wziąć się za robienie jedzenia. Dziewczyna chciała pomóc, ale Suga stwierdził, że poradzi sobie sam. Siedziała na blacie kuchennym i patrzyła na chłopaka.

_______________________________________________________________________________________

@.PerfectGirl  14 minutes ago

PerfectGirl  14 minutes ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.SwagMoney, @.CookieBunny,@.SexyABS, @.YourLoveBaby and 607k others.

@.PerfectGirl Mój słodki chłopak robi dla mnie kolację.Nie ma nic piękniejszego dla kobiety, gdy chłopak umie gotować. Dziękuję ci skarbie!

Show all comments: 196k

@.KochamHyo WOW! Zazdroszczę ci!

@.CookieBunny Mój Jiminnie też umie gotować!

@.SexyABS Króliczku zamknij się i nie psuj tej chwili. Brawo Hyo! Wiedziałem, że on jest dla ciebie idealny

@.Sweet18 Już się na mnie nie fochasz siostro?!

@.PerfectGirl Dalej jestem na ciebie wściekła!

@.SwagMoney Kiedy baby zrobiłaś mi to zdjęcie?

@.PerfectGirl Jak gotowałeś i na mnie nie patrzyłeś. Też cię kocham!

@.SwagMoney Ja ciebie mocniej baby!

_________________________________________________________________________________

Po tym jak Suga zrobił kolację oboje ją zjedli. Po posiłku to młodsza zabrała się za sprzątanie. YoonGi stał za dziewczyną obejmując ją w pasie i muskał jej szyję swoimi ustami. Po tym jak dziewczyna umyła już wszystko razem z chłopakiem wrócili do salonu. Hyolyn siedziała wtulona w jego ramię i oglądali razem film. W pewnym momencie Suga odwrócił się do niej i czule pocałował. Pocałunkom nie było końca. Chłopak wsunął swoje dłonie pod materiał bluzki. Natychmiast dziewczyna się odsunęłam.

-Przepraszam.- powiedział cicho

-Suga, ja... ja nie chcę tak szybko.- powiedziała patrząc na niego z wyrzutem

-Rozumiem. Nie masz się czym przejmować.- odparł- Zrobimy to w odpowiednim momencie.- dodał

Dokończyli film, a następnie poszli się wykąpać. Zasnęli razem w jednym łóżku.


Imagine Instagram...  II Min YoonGi II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz