Q&A (nie rozdział)

16 3 0
                                    

Teraz czas na Q&A, które Wam obiecałam już dawno. Zapraszam.

1. Skąd pomysł na te ff?

-A tak jakoś. Czytałam dużo innych ff i tak jakoś mi przyszła do głowy ,,Zamian Ról''.

2. Ile masz lat?

-15 i 8 miesięcy.

3. Czerpiesz skądś  inspirację?

-Tak. Jak wspomniałam, czytam dużo innych ff i biorę inspirację. Jednak nie kopiuję, a wielu z Was myli te pojęcia.

4. Ile będzie rozdziałów?

-Nwn, brakuje mi ciągle weny, a jak przychodzi, to znika :(. Myślałam tak o 20-25. Nie więcej..

5. Napiszesz inne opowiadania?

-Tak. Mam już kilka pomysłów.

6. Jeżeli tak, to jakie gatunki\ tytuły?

- Hmmm. Na pewno Fan- Fiction z Shawnem ♥ i Dallasem ♥ (idk, czy dam ich razem, czy osobno). Myślałam także nad horrorem-Fanfiction z Shawnem, ale nie wiem, czy mnie nie zabijecie za Szonika w roli gwałciciela, pedofila lub mordercy, hehe :)

7. Czemu rozdziały nie pojawiają się regularnie\ codziennie?

- 1.- brak weny,

2- brak czasu,

3- brak chęci, ochoty.

4- koniec ferii = NAUKA- 3 gimnazjum daje popalić+ egzaminy w kwietniu+ dążenie do paska na świadectwie= dostanie się do dobrej, wymarzonej szkoły.

8. To że kończą Ci się ferie, nie oznacza się zawiesisz serię, prawda?!

-Nie. Rozdziały będą się pojawiały w weekendy (1-2 dziennie), chyba, że w tygodniu nie będzie masakry z nauką. W marcu robię przerwę od pisania z racji nauki do egzaminów. Po egzaminach- WRACAM! :) I w wakacje piszę super ff!

9. Kochamy Cię- Julia, Pati i Sara z Wawy ♥

-Taką wiad. dostałam od moich fanek. Pozdrawiam Was i również Was kocham! ♥♥♥ :*

10. Czy podasz Nam swoje sm*?

-Na razie nie. Cierpliwi, w życiu dostaną to, czego chcą. :D

SM*- Social Media, czyli Fb, Snap, Instagram itd.. (jakby ktoś nie wiedział)

Macie swoje wyczekiwane Q&A! Mało pytań, wiem, ale wszystkich (35) nie będę pisała, podczas gdy połowa, to bezmózgie sarkazmy i hejty, a druga połowa pytanek się powtarza.

Zadowoleni z Questions and Asks? Ja tak :)

Buźka, Ashley.













Zamiana Ról |ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz