Fight

38 4 0
                                    

"Driss, niet doen!" zeg ik nog, maar...

Voor ik iets kan doen staat Driss al vlak voor haar.

"Wat zei je tegen haar?"

Ester doet bang een stap achteruit. Maar Driss loopt met haar mee achteruit. Boven Driss zijn schouder zie je een klein stukje van Ester's hoofd steken. Zo erg is ze nou ook weer niet. Soms kan ze best aardig zijn. Alleen ze is zo'n meisje die anders als je alleen met haar bent. Dan als ze met haar vrienden is.

Ester gaat steeds verder achteruit. Tot ze tegen een muur aan staat en Driss vlak voor haar neus.

"Laat me met rust, ik vroeg niks aan jou" zegt ze met een grote bek. Maar in haar ogen zie ik angst.

Driss pakt haar bij haar schouder beet. Blijkbaar hard, want Ester trekt een pijnlijk gezicht.

"Meisje luister goed, als je nog één keer bij mijn meisje in de buurt komt doe ik je wat". Dan pas zie ik dat hij een mes bij haar keel houdt. Dat had ik niet van hem verwacht. Op dat moment stapt een groepje jongens binnen. Ah Oh. Het zijn Jim & Blake en een paar vrienden. Jim en Blake zijn de vriendjes van Ester en Anna.

Ik stap op hem af en zeg dat hij haar beter kan laten gaan. En wenk naar de jongens. Maar het is al te laat ze komen op ons af.

"Zeg, wat moet dat hier? Wat moet je bij mn schatje?" zegt Jim en hij slaat een arm om Ester en kijkt Driss vragend aan. "Dat kind moet uit de buurt van haar blijven" En Driss wijst naar mij.

Ik trek Driss mee voordat er iemand nog wat kan zeggen.

"Nou, jij hebt ook gelijk vrienden gemaakt."

"Jepp, leuke mensen hiero. Nu moet je me toch is uitleggen. Waarom doet dat mens zo tegen jou?"

Gewoon een liefdesverhaal...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu