BA-6

151 85 10
                                    

18/11
~~~

Bilinmeyen Numara: Erken almışsın telefonunu. Bu kadar çabuk beklemiyordum.

Bilinmeyen Numara: Gerçi ne kadar erken o kadar iyi değil mi.

Bilinmeyen Numara: Fazla konuşmuşluğumuz olmasa da özlüyor insan.

Bilinmeyen Numara: Göremeyince de özlüyorum ama konuşmayı özlemek daha farklı oluyormuş dknfksjc.

Bilinmeyen Numara: Geçen geceki telefon konuşmamızdan sonra hâlâ yaşayabiliyor olmama inanamıyorum.

Afra: Tamam.

Bilinmeyen Numara: Tamam ne be!

Bilinmeyen Numara: Küfür gibi.

Bilinmeyen Numara: Konuşmaya çalışıyorum şurada. Bu kadar soğuk olmak zorunda mısın?

Afra: Kim olduğunu bilmediğim kişilere karşı samimi davranamıyorum ya kusura bakma.

Bilinmeyen Numara: Ne oldu?

Bilinmeyen Numara: İyi değilsin.

Afra: Yoo gayet de iyiyim.

Bilinmeyen Numara: Seni tanıyorum Afra. Kimseye böyle davranmazsın sen. Bir şey mi oldu?

Afra: Hani tanışmıyorduk? Hem sanane bundan. Daha adını bile söylemeye cesaretin yok be senin.

Bilinmeyen Numara: Tanışmıyoruz demedim, beni tanımıyorsun dedim. Ben seni yıllardır tanıyorum. Üstelik adımı söylememem cesaretsizliğimden değil.

Bilinmeyen Numara: Hem,

Bilinmeyen Numara: Adım Bulut.

Afra: Ah! Memnun oldum, ben de Afra.

Bulut: Dalga geçme.

Bulut: Anlat hadi ne oldu?

Afra: Yok bir şey.

Bulut: Ama var.

Bulut: Ağlıyorsun mesela şuan. Ki durup dururken ağlayacak bir kız da değilsin.

Afra: Biliyorsun ya her şeyi. Bunu da biliyorsundur, neden soruyorsun?

Bulut: Kime olursa olsun, senin dile getirdiğin şeyleri bilebilirim. Araştırdığım şeyleri bilebilirim. Ama gizlediğin bir şeyi bilemem Afra. Henüz öyle bir yeteneğim yok.

Afra: Özledim.

Bulut: Kimi?

Afra: Hazal'ı.

~~~

Selamlar!

Kısa ama farklı bir bölüm oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Ben şimdi gidip anonimin gelişini kutlayacağım skmxksmxkd.

Bu arada sıralamaya girmişiz. (Kısa Hikaye içinde #869) Çok da önemli bir sıra değil ama mutlu oldum dkcnksmxkd.

°Sizce Hazal kim?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Adios!

Bulutların Ardında -anonim-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin