sadece gerçek bunlar

16 1 0
                                    

Bir insan mutlu olmak istiyorsa bu maddelere sahip olmak zorunda yoksa daim mutluluğa  ulaşamaz o maddeler şunlardır:

1. Mutlu bir hayat

2. Neşeli bir ruh hali

3. İyi Huzurlu bir aile

4. bir destek ekibi(arkadaş ortamı)

5. İyi bir kariyer

6. Sağlıklı bir yaşam

7. Güçlü bir duruş

8. Güleç bir yüz

İnsan bunlara sahip olursa daima hayatta daim mutluluğa ulaşır. Mutlu yaşamanın sırrı daima sevmektir.

Bir şarkı bir şiir gibi sevmek insanı yüceltir. Sevdiğini bir sır sakla ki sana ihanet etmesin. Yürek burkan şeyler ve ayrılıklar olmasın hep mutluluk olsun. Hep gülen gözler olsun aşkla bakan gözler olsun şu fani dünyada. Mutluluk hiç bitmesin kalpler kırılmasın bu güzel kalpler. Kıranların kalp parçaları bir daha bir araya gelmesin.

Ne zamanlar oldu onunla mutlulukla geçirdiklerimizi unutmak için olan zamana ne zaman yaklaştığımızı fark bile etmemişiz ah ah ne kadar çabuk geçmiş zaman ağlamaya gelmiş sıra biz daha gülemeden aşkın tadına varamadan geçmiş zaman ama olsun en azından onun varlığını bilmek bile güzel bir histi bizim için iyi ki vardın sevdiğim iyi ki...

Mutluluk bize ne kadar uzak, kalmış biz kaçırmışız o treni el sallayanımız olmamış ki o trene binmemiz için hep bir acı, hep bir hüzün var ardımızda hep bir eksiklik ama o eksiklik hiçbir şekilde dolmuyor onu anladım bir kere daha. O boşluğu doldurmak hiç kolay değil seven bir insan için. Bir şair düşün hiçbir duygusu olmadan şiir yazamaz ola aşık olmuşsa ya da sevdiği ölmüşse belki de sevdiği gurbet ellere gitmiştir. Sevmek ölümüne canını vermek yerine omum uğruna yaşayabilmektir. Ölmek kolay iştir fakat yaşamak o kadar kolay değildir yaşamak ve yaşatmak her yiğidin harcı iş değildir bunu unutma sevdiğim. Bir ev hayal et pembe panjurlu değil sıradan bir ev bizim elimize geçen her şey aşkımızla güzelleşir bunu unutma, bizim aşkım her kes den ve her şeyden daha güçlü çünkü. Biz bu gücü mutluluğumuzdan aldık ama onu çalmaya çalışan herkes den koruduk. Bir yerden sonra bu savaşı kaybettik çünkü senin bana aşkla bakan bakışların soğumaya başladı ve ben de üşüdüm üşüdüğüm için savaşı tek başıma devam ettirmeye çalıştım ama artık gücüm kalmadı bir destekçim olmadığı için bu savaşı devam ettirmenin bir anlamım olmadığını anladım. Artık tükendim yetmiyor gücüm ölsem bile yetmiyor son noktayı gördüm senin sayende savaşı kaybettik . Ben daha fazla dayanamadım sensizliğe yapamadım. Aslında sen bana soğuk bakmaya başladığın zaman ben o savaşı kaybettim işte. Kalbim kırıldı bir kere artık biz diye bir şey yok başımız sağ olsun bensiz sana hayatta başarısızlıklar. Sevdiğim sen beni ne kadar çok üzdüysen ben seni o kadar çok sevdiğimi gösterdim ama sen kabul etmedin. Ne kadar dayanacaksın bu hayata orasını Allah bilir. Kalbimi kıran bu adam beni ne çok kırdığını bilmeden hala yaşamaya devam ediyor, en çok da bu canımı yakıyor işte.

Sonuç olarak tek taraflı aşk olmaz biri severken diğeri bilmezse daha kötü olur. Belki de senin onu sevdiğini bildiği halde sana karşılık vermiyorsa o daha acı olur seven kalp için. Bazen dersin kendi kendine neden sevenler üzülür diye ama cevap bulamazsın. İşte benimde senin için olmayan cevaplarım gibi. Evet artık veda zamanı geldi. Diyemem çünkü sana bir kere anlatmaya başladım artık geri dönüşü yok. Her şeyi dinlemek zorundasın artık. Bu kadın seni her şeye rağmen sevdi ama sen onu bile kabul etmedin ama yetti, sen baştan vazgeçtin diye bende mi baştan pes edeyim. Asla ben senden ölsem de vazgeçmem artık çünkü çok sevdim ve seviyorum da sen ne kadar kabul etmesen de ben yine de seveceğim sırf sana olan inadımdan 30 kat daha fazla ve dolu seveceğim ki sen kıskan ve sende sev diye. Ama sen sevmek isteyince de benden izin alamayacaksın. O zaman aşkın ve aşık olmanın değerini anlamaya başlayıp kayıp ettiklerinin arkasından bakıp benim gibi ağlayıp kahrolacaksın ve bitip tükeneceksin.

gerçek aşkın gerçek yüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin