Voldemortnak feltűnt, hogy üres a hűtő szekrény ezért megkérte Bellatrixet hogy mennyen el a varázs Tescoba. Írt is egy bevásárló listát amit át adott neki. A következők voltak a listán:
- kókusz illatú, bezoáros és boszorkányfű kivonatos kézkrém
- főnixkönny töltelékes keksz
- lekipali
- egy új fekte köntös
- csirke husi
- Sárkány köröm reszelő
- kelpi sampon
- baziliszkusz úszógumi
- választhatsz valamit
Bellatrixnek feltűnt, hogy nem csak ételek voltak a listán. Végül megköszönte a nagyúrnak, hogy ilyen fontos feladatot bízott rá meg még 15 percig istenitette majd elindult a boltba. A boltban szinte mindent azonnal megtalált kivéve a kelpi sampont, a lekipalit és a dolgot amit szeretne.
-Egyáltalán mi az a lekipali? - gondolta magában. Majd később megtalálta a kelpi sampont, és megpillantotta a Cold legfrissebb számát. Cold a leghidegebb varázsló és boszorkány sztár hírek, Bellatrix érezte, hogy ezt magazint megkell szereznie. De ajjaj a lekipali még nem volt meg. Vajon hol lehet? Bellatrix lázasan gondolkodott, erre járkálni kezdett az üzletben fel és alá majd meglátta a Delacour joghurtot. Egy nyeremény játék! Két ajándék jegy a Roxfortba! Na ez már döfi! - kiáltotta. Gyorsan lekapott három dobozt és sietett a pénztárhoz. De a Cold és a lekipali, velük mi lesz?- gondolta magában vissza futott a magazinokhoz. Vészesen töprengett, hogy a Cold vagy a Delacour joghurt legyen a választása. Végül támadt egy ötlete, lekapta a Coldot. Az ötlete az volt, hogy titokban elviszi a magazint is. Ahogy lekapta meglátta a lekipalit. "Lekipali az indiai varázsló magazin, Lekipali séf legújabb receptjeivel". Bellatrix nagyon meglepődött mert azt gondolta, hogy a lekipali az a lekváros palacsinta rövidítése bár nem igazán foglalkozott már vele. Beállt a pénztárba egy ideig várt és várt mikor sorra került elmondta a gyilkos átkot és pénztáros meghalt. Majd haza hopponált ahol büszkén nyújtotta át a Delacour joghurtot Voldemortnak majd boldogan olvasta el a Cold legújabb számát. Csak Voldy járt pórul mert ő lekváros palacsintát szeretett volna de helyette lekipalit kapott.
YOU ARE READING
Bellatrix a varázs Tescoban
FanfictionVoldemort megbízta Bellatrixet, hogy mennyen el a Tescoba. Ő érdekes dolgokat talált ott. Ha még nem olvastad el a Voldemort és Delacour joghurt című történetet akkor lesd meg azt is.