Hej wszystkim!
Jestem Lena, mam siedemnaście lat. Uczę się w technikum poligraficznym, obecnie jestem w drugiej klasie. Moją przygodę z modelingiem zaczęłam już jako mała dziewczynka. Pierwszą poważną sesje zdjęciową miałam w wieku dziesięciu lat. Troche wcześnie co? Od tamtej pory brałam udział w dwóch programach telewizyjnych. Od małego byłam w samym otoczeniu gwiazd. Moi rodzice są słynnymi aktorami, więc od małego byłam na pierwszych stronach gazet. Lubie to, nie mogę powiedzieć ze nie. Na moim instagramie obserwuje mnie ponad pół miliona osób. Oczywiście oprócz wielu fanów, znajdują sie hejterzy. Których akurat bardzo pozdrawiam, bo to oni dają mi satysfakcję żeby być jeszcze lepsza. Jednak moje życie nie jest aż tak kolorowe.. rodziców prawie nie ma, przez to że mam dużo pracy nie mam czasu na przyjaciół czy chłopaka. Tak naprawdę oprócz tych sławnych dziewczynek z pokazów mody to nie mam nikogo z kim mogłabym porozmawiać.
Od pewnego czasu pod moją szkołę przychodzi pewien chłopak. Nie wiem kto to, myślałam ze może to jakiś dziennikarz ale nie. Chłopak, dość przystojny, napewno starszy.. próbowałam go odnaleźć w moich social media. Ale to jak szukania igły w stogu siana. Czekałam aż może on do mnie napisze ale tez nie. Przychodzi pod moja szkołę, pod moją agencje. Jestem naprawde ciekawa kto to może byc..
CZYTASZ
Modeling..
RomanceLena to początkująca modelka. Jej sławę i popularność zyskała dzięki jej sławnemu instagramowi oraz udziale w programie telewizyjnym. Mimo początków, ma juz wielu fanów a jednym z nich jest Alan..