YOUNG GENERATIONS,YOUTHS AR FOUND NOT DOING WELL.IS THIS BECAUSE OF THEIR AGE BECAUSE THEY ARE TEENAGE? OR THEY ARE NOT CONCERN ABOUT THEMSELVES WELL AS OTHERS .THERE COULD BE VARIOUS REASONS BUT LACK OF MOTIVATION IS WHAT EVERYONE IS SUFFERING FROM.
IF ANYONE GETS INSPIRE BY SOMEONE TO DO SOMETHING IS WHAT WE CALL IT "MOTIVATION".EVEN IN THIS ERA,MANY PEOPLE ARE NOT FINDING THEIR ROLE MODELS OR THEY HAPPEN TO CHOOSE WRONG ONE RESULTING IN FAILURE AND DEPRESSIONS.
WHEN A MAN GETS MOTIVATED HE COULD SAY IT IS POSSIBLE BUT AN INDIVIDUAL WITH NO MOTIVATION CAN NOT SAY IT .MANY PEOPLE ADAPT MOTIVATIONAL SPEAKER A THEIR PROFESSION but THEY SEEMS NOT SO SUCCESSFUL.
IN OUR SOCIETY ,WE CAN FIND STREET CHILDREN smoking,REHABILITATION CENTER FULLY PACKED,SEXUAL ABUSE AROUND EVERY CORNER ARE FOUND.POLITICIANS BECOME BUSY FIGHTING FOR POWER FORGETTING ABOUT RULES AND REGULATIONS.PERSONALLY ,MOTIVATION FOR RIGHT THIN COULD BE SOLUTIONS FOR ALL THESE PROBLEMS AS,IF EVERYONE WORKS FOR THEMSELVES FOCUSING ON THEIR WITH NO ADDICTION RESULTS TO SOLUTIONS OF THESE PROBLEMS.
THUS, WE AN CONCLUDE THAT SITUATION OF PLACE COULD BE CHANGED BY MOTIVATING YOUTHS.BUT THE QUESTION IS HOW YOUTHS GOING TO BE MOTIVATED CAUSE MOTIVATIONAL SPEECH,VIDEOS DOCUMENTARIES DOESN'T WORK ON THEM.
YOU ARE READING
motivation
RandomWorld is facing a great trouble by different act of different people. what could be done so that no troubles remains in the world?