iddaa 1:

1.9K 93 0
                                    

Evi de gezmiştik. Sanki zaman geçmiyordu. Biz de sinemaya gitmeye karar verdik. Elimize birer çikolata aldık. Tae kapıyı kitledi. Merdivenden aşağı önce kim inecek oyununu oynadık. İlk Tae indi. Ben 5. Merdivende kaldım.Tae o zamana kadar inmişti. Bende Tag'e ceza olarak 5. Kattan üstüne atladım. O da tutmak zorunda kaldı. Arabaya kadar beni taşıdı. Yoldaki kişiler bize garip garip baksada umurumda değildi. Arabaya bindik. Sinemaya girdik. Aksiyon ve dram filmiydi. Sinemada çok ağlamıştım. Tae de bana bakıp gülüyordu. Beni sinir ediyordu. Sonunda dayanamayıp bitane vurdum omzuna.
"Ahhh.. "
" Ne gülüp duruyorsun. Filmi izlesene bana bakma"
" Sinirlendi sevgilim. "
" Evet izle şu filmi"
" Tamam sinirli sevgilim. "
Beni hem sinir edip hem güldüren bir  sevgilim vardı çok şanslıydım. ( nerdeee😁) Bu düşünceyle Tae'nin omzuna yaslandım. O da kolunu omzuma attı. Bazı yerlerde hâlâ ağlıyordum. Bu sefer Tae gülmek yerine gözyaşlarımı siliyordu.  Sinemanın sonuna kadar böyle kaldık.

"Film nasıldı? "
" Koluma vurmasaydın güzeldi"
" Sen kaşındın."
" Tamam ama sonra beni affettin değil mi? "
" Hayır daha değil "
" Nasıl ya "
" Bowling de oynayalım affedim. "
" Tamam hadi oynayalım. "
  Salonda bizden başka kimse yoktu. Rahatlıkla oynayabilirdik.
" Tae hadi iddaya girelim. "
" Tamam. "
" Sen yenersen bana dondurma alacaksın. Ben yenersem bana dondurma alacaksın. "
" Kazanmam ya da kaybetmem bir işe yaramayacak desene. "
" Hayır. Yenersen ben üzüleceğim bu yüzden daha fazla dondurma almak zorunda kalacaksın. Yenilirsen  mutlu olacağım. Ama yine aynı dondurmayı alscaksın. "
" Tamam ama bede bir şart koyacağım. "
" Tamam. Neymiş şartın"
" İstediğim bir şeyi yapacaksın. "
" İstediğin şey ne"
" Ona sonra karar veririz. "
" Tamam. "
Kazanacağımdan emindim. Oyuna başladık. Ekrana önce kim başlayacak diye baktım. Tae'nin prensesi yazıyordu. Gülmeye başladım. Kendi ismini de değiştirmişti.  ....... 'nin prensi yazıyordu.

Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin