Oynamaya başladık. İlk ben oynayacaktım. Topu attım. Tabi ki heyecandan atamadım. Bir tane bile devirememiştim. Tae yine gülüyordu.
"Sinemadakinden birdaha istiyorsun galiba"
" Yok yok tamam gülmeyeceğim. Hâlâ acıyor. "
Bende ona gülmeye başladım. İkinci topumu Tae seçmişti. Bana verdi. Tae de yanımdaydı. Telefonum çaldı. Tae'ye topu tutması için verdim. O topu tutamayıp ayağına düşürdü.
" Ayağım... Beni öldürmeden burdan çıkmayı düşünmüyorsun galiba"
Gülme sırası bendeydi. Ama telefonum çalıyordu ve Tae zor durumdaydı. Ne kadar gülmek istesem de onun bu hali beni üzüyordu. Telefonu kapatıp Tae'ye yardım ettim. Oturdu. Aysakkabısını çıkarttım. Ayağı hafifçe şişmişti. Görevlinin yardımıyla Tae'yi arabaya kadar götürdük. Arabaya bindik. Arabayı ben kullanacaktım. Ehliyetim vardı. Hemen hastaneye gittik. Doktor ayağına krem sürüp sardı. Ben de yanındaydım. Elimi sımsıkı tutuyordu.
" Hasta sizin akrabanız mı? "
Soruya bak. Ne demem gerektiğini bilmiyordum. Tae :
" Eşim " dedi.
Ne diyor bu diye içimden geçirdim. Ama yinede beni kurtardı. Bende çaktırmadım.
" Evet eşiyim. "
Tae gülüyordu. Şeytan beni dürtmeye başladı. Yalan söylüyor ben bu adamı yolda gördüm dayanamadım getirdim demek geçti ama yapmadım.
" Nasıl oldu? "
" Bowling oynuyorduk ayağına topu düşürdü. "
" Tamam zaten fazla birşey yok iki gün dinlensin geçer. "
" Doktor bey koluma da bakar mısınız kolum da çok ağrıyor da. "
Tae ve ben gülmeye başladık. Doktor bize bakıyordu. Bence bizi piskolağa sevk etmek üzereydi. Sonra Tae'nin koluna da baktı. Biz hala gülüyorduk.
" Kolunuzda birşey yok eve gidebilirsiniz. "
Bence doktor bizi kovuyordu.
" Şu ilaçları 1 hafta boyunca kullanın."
İlaçları alıp Tae' nin evine geldik. Akşam olmuştu. Telefonumdan beni kimin aradığına baktım. Ev arkadaşımdı. Beni çok arıyordu. Onu aramak istedim ama Tae içerden bağıtıyordu.
" Ölüyorum...
Beni duymuyor musun?.
Kurtar beniiii. "
Bu sesleri duyunca mesaj attım. Sonra içeride bağıran Tae'nin yanına geldim.
" Ben hasta bir insanım. Benim yanımdan ayrılma "
" Tamam hasta sevgilim. Şimdi yatağına yatırayım seni. "
" Sende yatacak mısın? "
" Neden? hasta olan sensin bu yüzden sen yatacaksın. "
" Ben acıktım. "
" Tamam. Yatağına yattıktan sonra sana çorba yaparım yersin. "
" Tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung İle Hayal Et
FanfictionHayaller sınır tanımıyorsa Taehyung'la sınırları zorlayalım...