Μιλούσαμε για πολύ ώρα και για διάφορα θέματα...
"Μήπως θέλετε να πάμε σπίτι για να συνεχίσουμε;"τους ρώτησα. Ήθελα να περάσω περισσότερη ώρα μαζί τους τώρα που τους βρήκα γιατί δεν έχω ιδέα πότε πρόκειται να τους ξαναδώ.
"Ναι πολύ καλή ιδέα"απάντησε η Ρεγγίνα.Κοίταξε λίγο στραβά τον Χάρη ο οποίος φαινόταν να έχει βαρεθεί.Αυτός της έγνεψε προφανώς για να μην της χαλάσει το χατίρι...χαίρομαι πραγματικά που το έκανε.
Περπατήσαμε για αρκετή ώρα και επιτέλους φτάσαμε στο σπίτι.Εκεί βρισκόταν ο Μάριος ξαπλωμένος με την αγαπημένη μου κουβέρτα και έβλεπε μια ταινία.
"Μωρό μου γύρισες;"τον ρώτησα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.Φαινόταν λίγο νυσταγμένος και τελικά δεν ξέρω αν έκανα τόσο καλά που τους κάλεσα στο σπίτι.
"Ναί τελείωσα πιο γρήγορα την δουλειά μου απο ότι περίμενα"μου απάντησε.Διέκρινα μια ενόχληση στο όμορφο πρόσωπο του αλλά γρήγορα το άλλαξε σε ένα χαμόγελο για να μην με πληγώσει.
Άλλαξα θέμα πριν καταλάβουν κάτι η Ρεγγίνα και ο Χάρης."Παιδιά θέλετε να παραγγείλουμε κάτι να φάμε;"τους ρώτησα και κοίταξα αμέσως την Ρεγγίνα η οποία μου χαμογέλασε σαν να θέλει να μου πει οτι πεινάει...Ποτέ δεν θα αλλάξει αυτό το κορίτσι για αυτό την αγαπάω τόσο πολύ.
"Ναί"απάντησε ο Χάρης και έβγαλε με βιασύνη το κινητό του από την τσέπη του.
2 ώρες μετά
Τα παιδιά έχουν φύγει εδώ και πολύ ώρα.Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και υποσχεθήκαμε ότι με την πρώτη ευκαιρία θα ξανα βρισκόμασταν.Μάζεψα τα σκουπίδια που κάναμε και έπλυνα τα ποτήρια που πίναμε τα ποτά μας.Την ώρα που σκούπιζα τα πιάτα ήρθε ο Μάριος και με αγκάλιασε από πίσω.Συνέχισε με μια επίθεση από φιλιά στον λαιμό μου και με έκανε να γελασώ.Το γέλιο μου κόπηκε μόλις ήρθε στην μνήμη μου η ίδια σκηνή μόνο που σε εκείνη την σκηνή αυτός που με φιλούσε ήταν ο Άρης.
΄΄Τι έγινε τώρα;΄΄με κοίταξε με απορία και έκανε ένα βήμα πίσω σαν να τον έσπρωξα.Ένιωσα λίγο άβολα εκείνη την στιγμή αλλά δεν ήθελα να καταλάβει κάτι.Τον πλησίασα λίγο διστακτικά και του έδωσα ένα έντονο φιλί...Ευτυχώς ανταποκρίθηκε και δεν έκανε άλλες ερωτήσεις.
΄΄Πάμε στην κρεβατοκάμαρα μας;΄΄του είπα και του έκλεισα το μάτι αφήνοντας τον με το στόμα ανοιχτό.Τον άρπαξα από το χέρι και πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα.Έκλεισε με φόρα την πόρτα και με κόλλησε πάνω της...φιλιόμασταν για αρκετή ώρα και με αργές κινήσεις άρχισε να μου βγάζει τα ρούχα.Αφού και οι δύο ήμασταν γυμνοί χωρίς να ξεκολλήσει το στόμα του από το δικό μου με οδήγησε στο κρεβάτι.Με κοίταξε μια τελευταία φορά πριν εισχωρήσει μέσα μου.Για τα υπόλοιπα λεπτά άκουγα τις βαριές ανάσες του.Έβαλα τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του και τράβηξα απαλά...Κατάλαβα ότι του άρεσε από την έκφραση του προσώπου του.Έφερε το κεφάλι του κοντά στο δικό μου και μου ψιθύρισε ''σε θέλω''.Ήμασταν και οι δύο κοντά στο να ολοκληρώσουμε.Τον άκουσα να ψιθυρίζει το όνομα και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ο Άρης...Αφού τελείωσε ξάπλωσε λαχανιασμένος δίπλα μου και γύρισα αλλού το βλέμμα μου για να μην καταλάβει ότι κάτι με απασχολούσε.Μου έδωσε ένα φιλί και άλλαξε πλευρό για να κοιμηθεί.Τα μάτια μου βούρκωσαν...δεν μπορούσα να κάνω κάτι για να το σταματήσω.Έκλεισα τα μάτια και προσπάθησα να κοιμηθώ.
ESTÁS LEYENDO
Friends with benefits
Novela JuvenilΜια παρέα που δεν άντεξε στο πέρασμα των χρόνων..Μια τυχαία συνάντηση θα τους φέρει ξανά κοντά..Τίποτα όμως δεν θα είναι ίδιο με παλιά..Θα αντέξουν τις μεγάλες αλλαγές;