Ölüm 2

1.1K 77 15
                                    

Dikkat! Aşırı duygusallık içerir.....

Tenha bir köşede bulduğun yirmili yaşlardaki bir gencin kanını içerken aklına bugün Damon için hazırladığın sürpriz geldi. Çok heyecanlıydın.

"Ne ara bu kadar çok sevdim bu adamı?"

Diye kendi kendine söylenirken telefonun çaldı. Adamın boynundan ayrıldın ve telefonu açtın.

"Alo, Caroline?"

"S/A, Salvatore malikanesine gelmen gerekiyor."

"Bir şey mi oldu?"

Caroline bu soruyu yanıtsız bırakmayı tercih etmişti ve yüzüne telofonu kapatmıştı. Bu konuşma seni germişti, yanındaki adamı halledip arabana atladın ve eve geldin. Koşarak kapıya geldiğinde kapı açıktı. Içeri girdiğinde karşına ilk Klaus çıkmıştı.

"Klaus, senin ne işin var burada?"

Klaus, sana doğru ilerledi ve omzunu kavradı.

"Ne oluyor? Korkmaya başladım artık."

"Bak, sakin ol tamam mı?"

"Sen böyle dedikçe daha çok korkuyorum, Klaus."

Klaus dan kurtuldun ve salona ilerledin. Elena da buradaydı. Ağlıyor muydu o? Yerde yatan bedeni ve başında ağlayan Stefan ı görünce olduğun yerde kaldın.

 Ağlıyor muydu o? Yerde yatan bedeni ve başında ağlayan Stefan ı görünce olduğun yerde kaldın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Stefan başını kaldırıp sana kızarmış yeşil gözleriyle baktı. Yavaş ve korkak adımlarla yerde yatan bedene yaklaştın. Sen de Stefan gibi yere çöktün. Elini sevgilinin saçında gezdirdin.

"Damon, neden burada böyle yatıyorsun? Hadi kalk!"

Diğer elinle başını kucağına yerleştirdin ve kurumuş bedenine baktın. Biri kalbini sökmüştü. Elini orada gezdirdin. Caroline başında delirdi bu kız diye yakınıyordu ama dış dünyaya kapalıydın.

"Damon, aşkım sana bir sürpriz hazırlamıştım. Onu görmeyecek misin, ha?"

Ses yok. Gerçekler canını daha fazla yakmaya başladığında Damon ı sarsmaya başladın.

"Damon, uyan. Hadi kalk artık. Uyansana, Damon!"

Arkanda seni korku dolu gözlerle izleyen arkadaşlarına döndün.

"Neden uyanmıyor? Klaus ona uyanmasını söyle, hadi."

Klaus sana doğru geldi.

"O uyanamaz, S/A."

Klaus u ittin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Klaus u ittin.

"Hayır, uyanacak. Uyanmak zorunda. Uyanmak zorunda. Damon...."

Bir yandan onu sarsıyorsun bir yandan da gözyaşların onun yüzünü ıslatıyor. Seni daha fazla öyle görmek istemeyen Klaus seni yerden kaldırıyor ama ona direniyorsun.

"Bırak beni! Beni sevgilimden ayıramazsın."

"O, öldü. O öldü, S/A. Onu geri getiremezsin, uyandıramazsın. Kendine gel!"

"Hayır."

Klaus sana sarılırken daha fazla ağlamaya başladın.

"Beni bırakma Damon, lütfen.....😢😢😢"

😭😭😭😭😭😭😭😭
Niye böyle bir bölüm yazdığım hakkında en ufak bir fikrim yok.

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin