Ходехме на най-различни места за снимките и се получиха много добре ето ги и тях:
Вече вървяхме към вкъщи, а аз държа фотоапарата му за да разглеждам снимките.
-Не мислех, че снимаш толкова добре.-похвалих го.
-Е с такъв хубав модел като теб, как да не се получат добре снимките.-каза той а, аз се изчервих и ми стана доста неловко.
-Ъмм...балагодаря.-стана ми още по-неловко.
-Днес имаме концерт. Затова сестрата на Хоби ще идва. Моля те ела и тии...-покани ме.
-АМА РАЗБИРА СЕ ЧЕ ЩЕ ДОЙДА, ТА АЗ ОТ ДЕТЕ МЕЧТАЯ ЗА ТОВА-откачих от радост аз.
-Ей, сладкиш по-кротко.-и отново показа заешките си зъби.
-Ще ходя на концеерртт...Ще ходя на концеерртт...-пях си това докато не стигнахме до къщата и се задъхах.
Г.Т. на Кук
Тази вечер, ще направя нещо, което никой не е очаквал. Мисля да предложа на Даян да е моето момиче. Усещам, ще ме привлича и не искам да я изпусна, защото скоро си тръгва.
Г.Т. на Даян
Облякох се за концерта:
Сестрата на Хоби вече пристигна и се запознахме. Изглежда много мила и засега са разбираме.
Вече бяхме в залата за концерта и аз бях на първия ред. Настанихме се и зачакахме, защото момчетата вече трябваше да започват да пеят. Изпяха 10 песни и имаха почивка. След като тя свъши всички се върнахме по местата чакайки да запопнат отново. Всички лампи изгаснаха. Виждаше се само един силует, а аз седях безмълвно и се чудих какво става. Силуета беше на Чонгкук. Той излезе и почна да пее своя песен. След като я изпя започна да говори.
-Много фенове ме питаха защо тези дни изглеждам толкова щастлив. Е причината е само една, или по скоро някой. Срешнах се с нея случайно, но явно съдбата ни е такава. От както тя навлезе в живота ми аз наистина съм по-щастлив, но ще съм още по-щастлив ако се съгласи да е моето момиче.-каза той.
Един прожектор светна точно към мен, а аз още не разбирах точно какво се случва. Кук слезе от сцената, навлезе в публиката и дойде до мен.
-Е, Даян ще бъдеш ли моето момиче?-попита ме съвсем спокойно.
-ДА, РАЗБИРА СЕ, ЧЕ ДА!!!-казах и го прегърнах.
-Обичам те.-прошепна ми той на ухото.
-И аз те обичам зайо.-затегнах прегръдката.
След 4 часа
Седя сама в стаята ни с Куки. Сама съм в цялата къща, защото момчетата излязоха в някакъв клуб със сестрата на Хоби, а както съм казвала и преди не обичам клубове и дискотеки. От няколко часа една мисъл ми се върти в главата. Дали да не зарежа работата си в Америка и не заживея с Чонгкук и не си намеря работа тук. Трябва да реша скоро иначе заминавам. Телефонът ми звънна, беше Хоби.
-Ало, кажи Хоби.
-Не е Хоби, а сестра му. Всички се напиха и не мога да ги пребера сама. Може ли да дойдеш да ми помогнеш?
-Добре тръгвам, след 15 минути съм там. Чао.
-Чао.
Пристигнах в клуба, а там ме чакаха седем пияни глупаци, които не разбират къде се намират. Взехме две таксита. В едното бяхме аз, Кук и Тае, а в другото сестрата на Хоби, Хоби, Джин и Намджун. Отидохме вкъщи и наредихме всички по стаите им и те заспаха веднага. Отидох в стаята ни с Куки, преоблякох и тръгнах да преобличам и него защото така няма да му е удобно но, той ме удари и каза:
-Махай се, курво. Имам си приятелка и много я обичам.-полузаспало каза той.
Той е пиян, затова не му казах нищо и го оставих да спи с дрехите. Вътрешно много се зарадвах, защото с тази негова реплика доказа, че държи на мен. Легнах до него и заспах.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean Love *ЗАВЪРШЕНА*
Hayran KurguКогато работата те среща с любовта... корица: sadreamer_01