Elimi uzatıp bana uzatmış olduğu elini sıkıp yanıtladım.
Ben:Ben de Kim So Hyun ,Jimin in müs...(Aşşh ben ne diyorum yapıp elimi sıkarak indirdim)O sıra arkamdan Jimin arabasından inip bize doğru yürüdü.
Jimin:O benim müstakbel karım dedi.Bana kolunu atmıştı.Ona doğru döndüm.Şaşırmıştım.
Jimin:Değil mi. Karıcığım.
Ben:Ya Ya öylee...
***
Jiminin arabasıyla okula geldik.Arabamın kapısını Jimin açtı.Ben inince sırtımdaki okul çantamı ve prova için getirdiğim bir bovul çantamı aldı .Sonra eliyle yavaşça elimi tuttu.Ben değil o benim elimi tutuyordu.Bizim tayfa ikinci haftadan bizi böyle el ele görünce dediğim şeylerde var tabiki.O nedenle bize bakıp güzel tatlı laflar ediyorlardı.Sonra Luhan ı gördüm.Beni görünce gözünü kıstı ve burnundan havayı geri verdi.Baygın bir bakış atıp gitti.Ardından Önüme Lisa ve tayfası çıktılar.
Lisa:Jimin ne yapıyorsun böyle.
Jimin:Bu seni hiç ilgilendirmez.
Jennie:Heyy ,Jimin ne demek oluyor bu.
Jimin:Bu seni de ilgilendirmez.
Chae Young:Jimin canınamı susadın.Yani bu sürtüklen çıkıyormusun.Belki dahada ileri gitmişsinizdirde .Ne o yoksa yattınızda mı,deyince benim sinir sistemlerim bozuldu.
Ben:Bu seni hiç alakadar etmez yavş*k.Terbiyeme ve seviyeme değebileceğini sanmam.Şimdi çekilin önümden,dedim ve Jiminin elini sıkarak jiminle bir ikş adım atmıştık ki...
Lisa:Kendine o kadar güvenme.Sen de gidicisin.Herkesin gidip benim kaldığım gibi.Yani canım bütün senaryo aslında böyle...anladın mı...
Ben arkama döndüm ve Lisanın dibine girip gülerek.
Ben: Jimin zaten gidenin arkasından noktayı koydu ki.Gelecek olanın ismi Büyük Harfle başlasın,deyip arkamı dönmüştüm ki,Jimin bana göz kırpınca gülümseyip tekrar arkamı döndüm.
Ben:He bu arada Lisacığım,Ben Jiminin müstakbel eşiyim,haberin olsun diye dedim..
Sonra Jiminin koluna girdim.
Jimin:İşte benim sevdiğim kadınımm.Kadınım mı?
***
Tenefüste yani öğle molasında bizim kızlarla dans prova odasına gittik .Nana herkese mesaj atmıştı çünkü.Onlara olanları ilk arada anlatmıştım ve herkes tebrik etmişlerdi.Prova odasında Nana bizi yanına topladığında...
Nana:Kızlar duyurumu söylüyorum Lisemiz kendi içinde 3 grup seçicek dans ve şarkı yarışması var okullar arası.Okulumuzda herkes in neredeyse grubu var .Bizde katılacağız bu yarışmaya.Yarışmaya katılan grupları açıklıyorum.Okulumuzda katılanlar.
NL's - Bts - Cids - CPM - Super Juniur - Exo -SLS -2EN1M ve son olarak asıl düşman grubumuz Black Pink.
Ben:O grup kim.
Youra:Lisa ve tayfası ,ve danst ta çok iyiler.
Nana :Diğer okullarda belirlenmiş zaten ve yarışmalar başlamış bile ,diğer okul larda kazanan gruplar.Yani bildiğim en yetenekli gruplar.
BigBang - Nu'est -Got7 - Shinee -AOA ve Island severly .Biz sadece kız gruplarla rakipleşmeyeceğiz , hepsi karışık olacak.En sonunda okullar da 2 grup finallerde birleşecek.Onu tam anlamadım 3 grup finallere gider diyor 2 şerli eşleşilir diyor.Demek diğer okullarlada birleşe biliyoruz...
Seul Bi:E hangi şarkıyı yapacağız ve hangi dansı...
*** Yaklaşık 2 gün sonra...
TWİCE grubunu biz olarak görün .Jihyo ben,Sana So Ran,Nayean Nana,Chaeyoung Youra,Dahyun Lee Seul Bi,Tzuyu Min Hee....
Evet dans provamızda böyleydi...
Kızlarla çok yorulup dinlendik.Sonra Min Hee dışarıya çıktı bahçede hava almak için.Tam 4 gündür Pororo için üzülüyordu.Günlerden Perşembeydi.Nana akordiyonu ile ilgilenirken ben Youra ile dans çalışıyordum.Seul Bi nin işi çıktığı için eve gitmişti. So Ran da yemek yemeye kafetaryaya inmişti.
MİN HEE NİN AĞZINDAN:
Ya Pororo mu çok özledim.Neden hala gelmediki eve derken Joungkook u pororo yu severken görünce delireceğimi sandım.Ama baktım ki Joungkook çok tatlı bir şekilde onunla ilgileniyordu.
Yanlarına gittiğim anda Pororo üzerime atladı.Onu üzerimden kaldırıp tekrar sarılıp.
Ben:Omooo..Pororocuğum neredeydin sen....annen seni ne kadar özledi haberin var mı?
Joungkook:O senin köpeğin mi?
Ben:Ewet ...Peki sen neden benim Pororocuğum ile ilgileniyordun.
Kook:Asıl sana sormalı hangi vicdan ile köpeğini dışarıda bir başına bırakabilirsin.Tam 3 gündür onunla ben ilgileniyorum.Haberin var mı?
Ben:Birincisi onu ben bırakmadım,kayboldu.İkincisi Vicdanım seni alakadar etmez.Üçüncüsü borcum neyse öderim.
Kook:İyi ozaman beni kafeye götür ve kahve ısmarla.Ben ciddi olduğunu anlayınca kabul ettim. Kafede oturduk 2 soğuk latte istedim...
***
DEVAMI GELİCEK....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)
Teen Fiction+Ben Vampir'im evet yanlış duymadınız ben vampirim! -Peki ya sevdiğimin hayatından bana ona ve bize dair her şeyi silip onun mutlu olmasını istersem yanlış mı? Ben Kim So Hyun bunu başarabilirim! İki yabancı gibi davrana bilirim!???? 💙KİTAP BİTMİŞ...