🎶8.🎶

1K 41 3
                                    


Reggel -hála az egész éjszakás Teen Wolf maratonomnak- elkéstem a suliból.Amit a drága kémia tanárnő nem nézett jó szemmel.De kezdjük onnan,hogy kopogás nélkül kivágtam a kémia labor ajtaját és megzavartam az amúgy is felbőszült tanárnőt a táblára való firkálgatásban.
-Még is mit képzel  !Késik és még csak nem is kopog?!-üvölt a képembe a tanárnő míg az osztály nagy része érdeklődve figyel (vagy azért mert már fél órát késtem és azt hitték meghaltam, vagy mert kivételesen egy kék farmer,sötétkék ''Fack you!'' feliratú póló és magas szárú galaxis mintás converse kombóban jelentem meg).-És egyáltalán....te idejársz?-nos két dologra jöttem rá.A drága tanárnő csípőből vált magázásról tegezésre és nem emlékszik rám.Bár ha belegondolok az első közös óránkon sem vett észre.
-Ja.-bólintottam és bevágtam magam az egyik rocker mellé aki szájára tapasztott kezekkel röhögött.
-És mi a neved?-kérdezte a napló felé görnyedve.
-Lüszi.-feleltem unottan.
-Itt nincs is olyan név.-nézett fel és tovább rágcsálta a szájában lévő....valamit.Szerintem csótányt.
-Az pech.-vontam vállat és tovább csatogtattam málna ízű rágómat.
Drága tanárnőnk megunhatta a hülyeségeimet mert elkezdte felolvasni az egész névsort.
-Antai-Kelemen Ádám itt van?-nézett körbe mire a raszta beordított egy nemet.
-Bencze Virág?
-Bernáth András?
Addig sorolta a neveket míg el nem jutott hozzám.Kezdem unni.
-Nagy-Bartók Lucilla?-néz körbe mire nagy levegőt veszek és....
-Nincs itt.-közlöm és vigyorogva nézem tovább ahogy a tanárnő a sor végére érve összezavarodottan és mérgesen áll.
A többiek ezen már annyira jól mulatnak ,hogy Zsolti feje már kezdett átmenni lilába a visszatartott röhögéstől.De sajnálatomra a csengő félbeszakítja a tanárnő kitörni készülő idegrohamát és mérgesen kiviharzott a teremből.
-Ez jó volt Lüszi.-röhög Zsolti folyamatosan amire én csak vállat vonok.
-Ja.-röhög a második számú rocker alias:Andris.- Végre van jó nő is az osztályban.-vigyorog rám mire én csak szem forgatva hátrafordulok és az ajtóból bemutatok neki.Erre persze csak összevihog Robivel.Két hülye😆.

Kis kémiaórai alakításomnak az osztályfőnök kevésbé örült.Bár a nagy lecseszés elmaradt.Az ofőre inkább jellemző,hogy kedvesen megdorgál.Órák után, -aminek a nagy részét zenehallgatással töltöttem-  ,végre haza mehettem.Otthon megetettem kedvenc négylábúmat és felsprinteltem az emeletre.Rolf kitartóan követett és rákellet jönnöm,hogy egy ideje hanyagolom szegényt.Így kikaptam a szekrényből egy farmersortot és egy bordó fekete-szürke gepárdmintás pólót.Lent felhúztam a piros conversemet , Rolf vastag fémlánc pórázát a kezembe vettem és kutyámmal a nyomomban elhagytam a házat.

A fülesemet bedugva hallgattam a Bikinitől a Szép vagy-ot.Rolf lassan ballagott előttem amit meg is értek.Már elmúlt tizenegy szóval hivatalosan is nyugdíjaztuk.Ennek értelmében már nem házőrzőként funkcionál,hanem az én személyes mackóm lett.

Már vagy tíz perce sétálunk és mivel még alig lakom itt két hete természetesen eltévedtem.Egy kivételesen egyenes utcán haladtam amikor a túloldaláról hangos nevetést hallok.Odakapom a fejemet és máris megbánom,hogy egyáltalán kiléptem a házból.Tekintetem ugyanis egy túlságosan is ismerős rasztán és haverjain akad meg.Legszívesebben hátat fordítanék és elrohannék de eszembe jutnak Cortez szavai azzal kapcsolatban,hogy barátkoznom kéne.Amit persze én nagyon nem akarok.Van elég ismerősöm.Nem értem miért kellene még több.De egy nagy,hosszú és fájdalmas sóhaj után elindulok mert azt sem felejtettem el,hogy  (félig meddig) külföldi haverom szombat este hazajön és (minden bizonnyal) ráfog jönni,hogy én egy gyufaszálat sem tettem arrébb annak érdekében ,hogy legyen bármi kapcsolatom az osztálytársaimmal.És valószínűleg csalódott lesz.Nem mérges nem is szomorú.Hanem csalódott.És az mindennél rosszabb.

Úgyhogy szépen baktattam egyenest előre ,míg a túloldalon nagyban szövegelő kis csoport észre nem vett és az errefelé közlekedő autókra fittyet hányva átsprinteltek az én oldalamra.
-Szevassz Lüszi.-int egyet a raszta.
-Csoki.-integet Zsolti is mire az iMan is felnéz végre az iPhonejából.
-Szia.-biccent és tekintetét levezeti Rolfra aki leheveredett a lábam mellé amint megálltam.Hogyismondjam.Dave feje egy leheletnyi ijedségről tanúskodott (kidülledt szemekkel bámulta  kutyámat és a feje kezdett olyan "lefejeltem egy zacskó lisztet" színűvé válni) és könyökével a mellette álló Zsolti oldalát kezdte böködni.
-Mivan má?-fordult felé mérgesen mire Dave Rolf felé bökött az állával.A szerintem még mindig izomagynak titulált személy szem forgatva lenézett,majd eltátott szájjal rám pillantott.-Honnan szereztél egy medvét?Nekem is kell!-lelkesült fel és áhítatos tekintettel bámulta a nyáladzó négylábút.
-Ő nem medve hanem egy kutya te hatökör.-morogtam és durcásan simogattam Rolfi fejét.
-Kutya?!-hökkent meg az eddig transzba esett iMan és felháborodva mutogatott.Kábé mindenfele.-Ez nem kutya! Ez egy vadállat,egy éhes ragadozó!Egy véres agyarú veszett harci mongúz!Nem egy átlagos kutya a fenébe is!Max egy kövér csata borz.-akadt ki teljesen és extázisba esve sorolta tovább a hülyeségeit.Váu.És én még azt hittem Ferónál nincs hülyébb ember a földön.
Tekintetem találkozott Ricsiével és megállapítottam,hogy egyetértünk.Dave megbolondult.Ennek Zsolti hangot is adott.
-Dave nem vagy normális.Néz rá,ez a kutya max padló szőnyegnek alkalmas.Nem tudná a kisujjadat se leharapni.
-Héj!-háborodom fel.Az én kutyámról ne mondjon senki sem ilyeneket!
-Mos mé?Nincs igazam.-néz rám értetlenül.Megölöm.
-Na jó.Szerintem mi megyünk is.-szolt közbe Ricsi és elrángatta onnan azt a kettőt.Jól teszi.-Holnap majd találkozunk.-int és példáját követve Zsolti is elkezd vadul integetni amit én röhögve figyelek.

Miután eltűntek a sarkon én is tovább indultam.Bár előtte felhívtam aput,hogy hol is lakunk mert még mindig el voltam tévedve😁.


Na itt is lenne -végre- az új rész. Mi tagadás nem siettem el.Legközelebb megpróbálok sietni és pénteken hozni.Addig is: Arrivederci!!!




















🎸Nagy Márk húga (bexi,szjg)🎸Where stories live. Discover now