Výstřel

130 10 5
                                    

Skočil za mnou do vody. Bavili jsme se. Oba dva jsme se smáli, ale najedenou jsem uslyšela hlasitý výstřel. Hned jsme toho nechali. ,,Co to bylo?" ptal se Julius. ,,Výstřel z pistole," díval se zmateně. ,,To je zbraň," dodala jsem. Začala jsme se bát. Okamžitě jsme vylezla na souš. On mě následoval. 

Nevěděla jsem, kam mám jít a co mám dělat. Kdo to jen může sakra být? Začali jsme společně utíkat. Doběhli jsme na pláž, odkud to bylo slyšet. V tu chvíli jsem si vzpomněla na Lukáše. Jak jsem na něj jen mohla zapomenout? Jsem blbá! Co když se mu něco stalo? S Juliusem jsem na něj úplně zapomněla. 

Před sebou jsme uviděla loď. ,,To snad není možné..." řekla jsem potichu. Byla to ta loď, ze které jsem vyskočila. Ta loď, ve které se nacházelo spoustu mrtvých. A taky pár zločinců. Vzala jsem Juliuse za ruku a druhou jsem se držela stromu. Proč se mohlo stát zrovna tohle? A v tu nepravou chvíli?

Na pláži nikdo nebyl. Rozhodla jsem se, že půjdu k těm ,,indiánům" jak jsem jim sama říkala. Nebyla to ale úplně můj nápad, jenže můj nový kamarád byl neodbytný. Nakonec jsem souhlasila a rychle jsme k nim došli. Byly v jeskyni. V té, ve které jsem hledala Luka. 

Všechno jsem jim pověděla, ale většinu musel Julius překládat. Rozhodli jsme se, že půjdeme k té lodi. 

Už mě bolely nohy, vodu jsem sice našla, ale nic pořádného k jídlu tu zatím nebylo. Měla jsem málo energie. Cesta mi trvala trochu déle, ale přeci jsme tam došli. Loď tam nebyla. Všichni se na mě dívali jako na blbou. Co teď?

Loď se přeci jenom tak neztratí z dohledu? A ještě k tomu na moři. Nebo snad ano?! Vrtalo mi to hlavou celkem dlouho. A co ten výstřel? 

Sedla jsem si na kámen kousek od pláže a přemýšlela... Byla jsem alespoň na chvíli zase sama.

Loď, ve které najednou umře tolik lidí a většina z nich zmizí. Místnost, kde jsou fotky všech, která tam byli. Jsem jediná, která se dostala na tento ostrov, tedy kromě Lukáše. Ten se ztratil. Ale kde je? Člověk se tu nemůže jen tak ztratit, když je tu tento kmen indiánů, kteří jsou všude. A co potom ta loď, která se tu objevila a brzy na to zmizela. A výstřel... Do toho nečekaně pěknej kluk, který tady umí česky! Kde to jsem?


Jak se vám to líbí? Chtěla bych znát váš názor na Juliuse. Co myslíte? Je opravdu tak skvělý? 

Smrt je blízkoKde žijí příběhy. Začni objevovat