-Ha akarod ma alszok én a matracon.-szolt hozzám bársonyos hangján.
-Nem kell hisz ez a te szobád!
-Tulajdon képp csak illedelmességből kérdeztem meg. Mindenképp te alszol az agyon!
-De te laksz itt!
- És te vagy a vendég. Egyébként sem hagyhatom hogy megfázz vagy mármi bajod essen.
-De... .
-Nincs de! Így lesz és kész!
-jó rendben!- sóhajtottam egy nagyot. Igazából be kell vallanom nagyon cukinak találtam ahogy feltett engem, de makacsnak is bizonyult.
-Segitsek kipakolni?
-igen azt megköszönném.
Kinyitotta az egyik bőröndöt, és legnagyobb pechemre a neszeszeres táskámat emelte ki belőle.
-Et meg mi a csuda?- Már épp cipzározta volna ki a kistáskát, amikor közbeszoltam.
-nee, várj!- Furcsálóan kezdetteregetni a szemeivel. Tudtam hogy gyorsan ki kell találnom valamit, hogy ne nézzen teljesen hülyének.-őőő ez személyes!- rögtönöztem majd gyors mozdulattal kikaptam a kezéből.
-Elnézést, nem tudtam.-Hajtotta le a fejét bűnbánóan. Annyira édes volt ahogy büntudsta volt pedig semmit nem csinált az ég adta világon.
-Ne hülyéskedj, hiszen nem tudhattad. Tudod mit? Inkább nyugodtan csináld amit szeretnél majdegcsinálom a kipakolást.
-Rendben.- mosolyodott újra el majd leült a babzsákba. Furcsállóan néztem rá. - Szeretnék rólad több mindent megtudni, ha már úgyis együtt fogunk lakni egy ideig.
Kissé elnevettemagam mire láttam hogy az ő arcára is mosoly húzódik, majd elkezdtem mesélni pár dolgot magamról.
Az idő gyorsan eltelt beszélgetés során, és egyszer csak azon kaptam magam hogy kipakoltam teljesen és Macel még mindig jó ízüen beszélgetünk.
-Kész a vacsora!- hallottuk lentről mire szélsebesen mindenki leért az étkező asztalhoz. Finom rántott hús volt krumpli pürével. Egyszerűen imádom. Ezután felmentem gyorsan lezuhanyoztam majd utánam
Marcus is így cselekedett. Már 5 perce feküdtem az ágyban (Marcus pedig a matracon) amikor nem bírtam tovább.-Marcus?
-Hmm?- Hallottam meg fáradt hangját.
-Tudod valamit még nem tudsz rólam.
-Igen?
-Énnn. Még néha félek az új helyeken.- nem válaszolt semmit, csak annyit hallottam hogy feláll a matracról, majd felemelkedett mellettem a takaró, és már magához is ölelt Mac.
-Nyugi én itt vagyok.- Szávai átmelengették a szívemet, és sikerült megnyugottnia .
-Jó éjt Mac!
-Neked is!-majd még szorosabban magához ölelt. Így ért el aznap este az álom.
Másnap reggel arra keltem hogy valaki épp egy hajtincset tűr a fülem mögé. Kinyitottam a szememet és egy mosolygós fejü Marcussal találtam szembe magam.
-Nagyon aranyos vagy amikor alszol!- mondta továbbra is a letörölhetetlen vigyorral az arcán. Éreztem ahogy szavai hatására pír szökik az arcomra ezért fejem gyorsan a párnák sokaságába furtam . Mac ezen csak jót nevetett majd szorosan magához vont. Gyorsan szerettem volna terelni a témát.
-Mikor keltél?
-Nadjából 20 percel elötted.
-És ma mit fogunk csinálni?
- Elmegyünk a stúdióba Oslóba, ott először felveszünk egy dalrészletet, majd átmegyünk a tánc termekhez, ahol megismerkedtek a többi táncossal, ilettve megtanultok pár koreográfiát. Kora este felé pedig Martinussal szeretnénk mutatni valamit neked itt a környéken.
-Hűha. Jó hosszú napunk lessz!
-Igen. Viszont mostmár keszülődjünk mert anya azt mondta, hogy 8kor reggeli.
-És most mennyi az idő?
- 07:42-van . De gondolom te se 5 perc alatt szoktál elkészülni . Legalábbis Emmából kiindulva .
-Jól sejted! - nevettük el magunkat. Gyorsan magamhoz vettem egy kényelmesebb táncos ruhát majd a fűrdőbe vettem az irányt ahol felöltöztem, illetve elvégeztem a reggeli rutinomat.
A szobába visszatérve átfutottam a kötösségiket. Semmi érdekeset nem találtam rajta ezért amikor Mac is visszatért a szobába elindultunk le a konyhába.
A lépcsőn lefele menet egyszercsak megtorpantam. Olyat láttam odalent amire egyáltalán nem számítottam.
Egy........To be Contunie.....!
Remélem tetszett. Ha igen tudod a dolgod! Vot, comment, meg minden egyéb . Nemsokára hozom a következő részt!
Puszi: Nasi❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Ismerkedés önmagammal
Fiksi PenggemarEz az első storym úgyhogy kérlek nézzétek el a hibáimat és írjátok meg nekem őket. A történet egy lányról szól aki azt hiszi tudja kicsoda de ez egy pillanat alatt megváltozik és kell találnia a helyét az életben........