Basketbol ve voleybol

700 35 3
                                    

Bu sabah alarmdan önce kalkmıştım. Dün gece erken yattığım için şuan uykum yoktu. Saate baktım daha 5:10 du. Ama tekrar uyuyamazdım çünkü bir kere uyandım mı bir daha uyuyamiyordum. Evet böyle bir huyum vardı. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Yapicak birsey yoktu, mutfağa doğru ilerledim ama hiç bir ses yoktu. Tabikide annem ve babam bu saatte uyanık olmazdı. O yüzden iş başa düştü diyip kahvaltı hazırlamaya koyuldum. Hazırlamam bittiğinde saate baktım. 6 bucuğa 10 dakika vardı. Bende okul için üzerimi giyinmeye gittim odama. Giyinip saçımı da yaptıktan sonra aşağı mutfağa indigimde annem mutfakta şaşkınlıkla bir sofraya bir bana bakıp duruyordu. Sessizliği ve garip bakışmayı ben bozdum ve anne niye öyle bakıyorsun dedim. Bu kahvaltıyı kim hazırladı dedi.
Komşumuz melehat teyze uğradı siz uyurken de o hazırlayı verdi sağolsun dedim alaycı bir ses tonuyla. Annem de bırak kız şakayı, bu olayı ilk kez yaşıyoruz biliyosun, böyle bi soru saçma da olsa sormam normal dedi ciddi bi tonda. Evet anneciğim haklısın, benden ilk kez böyle bir şey görüyorsun ve bu yüzden şaşırman normal. Ama ne yapayım, erken uyandım ve biliyorsun uyanınca bir daha uyuyamıyorum dedim.
O sırada babam mutfağa girdiğinde gördüğü masa karşısında şaşırıp, hanım hangi ara hazırladın bu sofrayi dedi. Annem de kızın erken uyanıp hazırlamış deyince, babam yanağıma bir öpücük kondurup aferin benim prensesime dedi. Kahvaltımızı edip sofradan kalktık. Odamdan çantamı alıp çıktım evden. Bugün antremanımız vardı, tabi burağında.
Sonunda okula varmıştım. Gün öyle yada böyle geçti. Okul çıkışı zamanı gelmişti, ilk burakların basketbol antremanı vardı. Bizim voleybol antremanımız onlarınkinden sonraydı.
Neden iki ayrı spor dalını bir güne sığdırıyorlar günler çuvala mı girdi derseniz, tabikide Hayır ama okulumuzun bitek basketbol ve voleybol takımı da yok yani. Handboll, masa tenisi, yüzme, atletizm vb. gibi çeşitli dallar var antremanı olan. Okulumuz her alanda yarışlara giriyor ve çeşitli ödüller almışlığı var. Her neyse, hoca basketbol antremanını izlememize izin veriyor. Bu yüzden şanslıyım.
Burak formasını giyip gelmişti.
Ne yani?
Bu forması bu kadar dar olmak zorunda mıydı?
Kol kasları yetmiyormuş gibi bide bizim takımdaki kızlar burağın baklavalarını görmek zorunda mıydı?
Lanet olsun yine adı "kıskançlık" olan duygularımı kontrol edemiyordum.
Gözümü kapatıp sakinleşmeye, düşünmemeye çalıştım.
Sonunda ısınma çalışması bittikten sonra gerçek antremana başlamışlardı. Maç da yaptıktan sonra antreman bitmişti. Giyinmek için soyunma odalarına gittiler. Bizde Giyinip geldikten sonra buraklarda soyunma odasından çıkıyordu.
Voleybolcu olduğumuz için şort giymek zorundayız zaten.
Erkekler yanımızdan geçerken bi kaç tanesi bacağıma bakıp ıslık çalmaya başladı, sanırım şortum olduğundan biraz daha kısaydı diğer kızlara göre. Yani kendimi övmek gibi olmasin ama diğerlerinden daha uzun boyum ve daha güzel fiziğim vardı.
Yinede rahatsız olmuştum bunu yapmalarından. Burak da anlamış olmalı ki, takım kaptanları olarak beyler herkes önüne baksın yakışmıyor size dedi.
Çocuk her haliyle olgun davraniyo ya, işte sevdiğim çocuk.
Hepsi fısıltı içinde söylenerek spor salonundan.
çıktılar.
Bizimde antremanımız bittikten sonra üzerimizi değiştirip evlere dağıldık. Doğrusu çok yorulmuştum. Eve gelir gelmez yemek yemeden bi duş alıp yatağıma uzandim ve ister istemez gözlerim kapandı, uykunun kollarına kendimi teslim ettim.

Arkadaşlar bu bölümü bilmem kaç kere yazdım bilmiyorum. Uzun yazıpta yanlışlıkla sildigim çok oldu. Bunu da grip olduğum halde bu kadar yazabildim saygılar.

Derin DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin