BÖLÜM 4

131 7 0
                                    

Sabah uyandığımda kendimi bir arabanın içinde buldum. Ne olduğunu anlamaya çalıştım etrafıma bakarken Barbarayı gördüm. Bana dün otele birinin girdiğini benim odamda elinde bıçakla yakaladığını anlattı ve bana bunların tamamının hipnotize edilen insanlar olduğunu söyledi yani daha bunlardan binlercesi daha bana saldırabilirdi. Artık gizli bir yerde kalmalıydım. Hatta en yakınımdaki insanın bile haberi olmamalıydı. Güney Amerika'ya yola çıktım. Ancak bu önceki hayatımdan çok daha berbat olacaktı...

   

   Uçakta,yanıma oturan kişi bir polisti. Ona yaşadığım her şeyi anlattım. Daha önce böyle bir vakayla karşılaştığını ve bütün yakınlarıyla birlikte adamın da öldüğünü söyledi. Doğrusu korkmamak elde değildi. Kısa bir uykunun ardından Güney Amerika'ya varmıştık. Hava biraz yağmurluydu böyle havalarda başıma hep bir bela gelirdi. Gerçi başıma gelen en kötü olay (çocuğun elinin kesildiğini görmem) bulut bile olmayan bir havada olmuştu. Bundan daha kötü bir şey olamazdı herhalde,evet yine o şom ağzımı açmıştım. Gittiğim ev çok ıssız bir yerdeki,güzel bir villaydı. Yanımda götürdüğüm bavulun içinde birkaç kıyafet ve her biri en yakın arkadaşlarımı,ailemi ve beni simgeleyen 8 biblo vardı. Ama bir dakika 9 biblo olmalıydı! Rose'nin biblosu eksikti. Bu işte bir gariplik vardı ancak fazla takmamıştım.

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin