Ora 18:25
Sunt antrenata, armele mele sunt puse in curea. Sunt pregatita. Parul mi l-am prins intr-un coc, ca sa nu ma incurce. Hai sa omoram pe cineva.
Jos, James si Violet ma asteptau. Violet s-a apropiat si mi-a dat o imbratisare calduroasa:
-Ai grija te rog.
-Cand nu am?spun cu un zambet.James s-a apropiat si el de mine, cand Violet a iesit.
-Cand te intorci, o sa te scot undeva.
-Unde?rad.
-Supriza.
-Deabea astept,ii spun razand si pupandu-l pe obraz.
-Nu vreau doar atat,imi spune si ma trage intr-un sarut dulce si grijuliu, de parca nu o sa fie maine. Ai grija ok?imi spune cu fruntea lipita de a mea.
-O sa-i tai capul tipului ala,ii spun cu un zambet malefic, in drept spre iesire.James P.O.V:
-O sa-i tai capul.imi spune siret Hailey.Sunt ingrijorat, nu vreau sa o pierd, chiar dupa ce am cucerit-o. Mi-a spus ca vine cu riscuri, si accept asta. Nu vreau sa o oblig sa faca ce vrea. Deja puteam sa vad ochii ei reci,si zambetul ei malefic pe fata ei palida. "Stie ce face"imi zic.
Hailey P.O.V:
Ora 20:22:
"Paul ar trebui sa ajunga", ma gandesc invartindu-mi cutitul. M-a dus fix pe o alee intunecata, ca sa nu ne vada nimeni. In departare, zaresc o silueta inalta. Paul. Avea parul negru, cu ochii caprui. Imi zambeste, si ma priveste de sus in jos.
-Ochii mei sunt sus,ii spun siret el rosind.
-Um, da scuze. Assasinul se afla in casa de alaturi.
-Ok, ma duc,spun luandu-mi in cealalta mana pistolul.Casa arata abandonata. Nu parea ca mai era in stare sa traiesti aici.
-Pregateste-te sa mori Paul Wills,aud o voce din cealalta camera.Intru in cealalta camera, si vad un om in fata, imbracat in negru, cu un cutit in mana. O capcana. Paul m-a dus intr-o capcana. Ma crede atat de proasta incat nu pot sa vad cei 2 politisti, ascunsi in lateral. Imi pun cutitul inapoi si imi iau celalalt pistol. Le indrept spre capetele politistiilor, inca uitandu-ma la omul din fata mea, cu o privire sireata.
-Iesiti.spun, si cei doi politisti ies cu mainiile in aer. Barbatul din fata mea de uita speriat la mine.
-Uita-te.ii spun si ii impusc pe cei doi politisti in cap, razand.Barbatul isi scoate tremurand pistolul. Rad de el si ii dau in picior cu cutitul. Acesta tipa de durere. Auch, m-a tintit in umar. La cat de multe am avut in umar, de ce nu in picior? Nici nu mai simt durere in umar.
-Tocmai ai facut asta?spun, mergand incet spre el, cu un ranjet larg. Se da cat mai in spate, dar nu are unde sa mai mearga, nu mai are scapare. M-a lovit, si nu mi-a placut.Ma indrept spre el pana se da la perete. Pistolul a cazut pe pamant, a ramas neajutorat. Imi scot cutitul din curea, si incep sa il plimb la gatul sau.
-Ups.spun si apas prea tare pe cutit,el cazand mort pe podeaua murdara."Acum hai spre mincinos. Nu imi plac mincinosii."ma gandesc cu un zambet.
Ies din casa, mergand inapoi pe alee. Cand voiam sa ma intorc, cineva m-a prins de mana,si am simtit pistolul rece la tampla mea. Acum nu mai vreau frica. Ma vreau pe mine. Fata distrusa si nebuna.
-Hahaha.incep sa rad. Asa ma tratezi Paul? Asa. Ma. Tratezi? Hahah.Ma intorc rapid si il apuc de gat. Il dau pana la perete, si il ridic in sus. Poate par slaba,dar sunt mai puternica decat nemernicul asta. Voia sa ma dea la politie. Nu vreau sa il omor acum, vreau sa il torturez,ca sa stie sa nu mai faca asta.
-Stii ceva Paul?il intreb cu un zambet. Nu vreau sa te omor.spun, el avand un mic zambet in colt. Inca.rad. Vreau sa imi faci o mica vizita in camera mea de totura intai.
-N-nu, nu te rog! Fac orice Hailey.Ii pun pistolul la tampla si ii zambesc amenintator.
-Este domnisoara Rose pentru tine boule.ii spun si il arunc la pamant. Dar nu vreau sa te omor acum, esti bogat, imi datorezi bani, si poate stii cate ceva pe aici.
-Pe cine mai ex-exact?ma intreaba.
-Iti explic mai tarziu.Il iau de pe pamant si intru cu el in masina mea Ferrari neagra. Ohoho Paul, ce te asteapta!
Ora 22:40
James P.O.V:
Masina lui Hailey a parcat in fata. Am vazut-o cum a iesit, cu un baiat langa ea,care deabea se tinea pe picioare. Hailey avea pistolul la tampla sa. Cand a intrat l-a aruncat pe jos. Violet a venit rapid spre ea.
Hailey P.O.V:
-Ce i-ai facut?ma intreaba Violet speriata.
-Paul Wills. Om de afaceri faimos. Toti bani facuti prin vinderea drogurilor.
-De-de unde stii asta?intreaba Paul.Ma duc spre el.
-Eu stiu totul.Il iau din nou de brat, ducandu-l spre camera de tortura. L-am pus pe un scaun in camera intunecata, si l-am legat cu sfoara. El deja tipa plangaciosul, cica sunt sforiile prea stranse. M-am uitat la mainile sale legate, la incheietura deja se vedea rana adanca. M-am dat mai in spate si am zambit.
-Perfect! Cum te simti?Se uita cu dispret la mine, gafaind, si apoi isi pune privirea in pamant.
-Ok, acum hai sa te intrebam. Daca nu raspunzi, iti facem o taietura cu dulceata asta.ii spuna aratandu-i cutitul. Ah.Am inceput sa sangerez mai mult din umar.
-Ma intorc.spun si inchid usa de metal.Alerg rapid sus spre Violet.
-Violet!strig.
Sus, Violet se uita putin la rana lui James. Cand m-a vazut a tipat scurt, alergand sa isi ia trusa medicala. James s-a ridicat si mi-a dat un sarut scurt.
-Esti bine?
-Da, am fost doar impuscata in umar.ii spun razand.Violet intra rapid in camera, punandu-ma pe canapea in graba. Mi-a dezinfectat rana, si apoi mi-a bandajat-o. Dupa ce a terminat,m-am dus jos la Paul, care inca statea ca un catelus trist in scaun. Cand am intrat, i se vedea frica in ochii sai.
-Ok, cum am zis. Raspunzi, sau mori. Capiche? Super. Unde este Marius Brown?il intreb serioasa.
-Cine?ma intreaba dezorientat.
-MARIUS BROWN!tip la el. Unde este?
-Nu stiu.
-Nu e raspunsul pe care il cautam.spun, tragand o linie cu cutitul pe mana sa, el tipand de durere.
-In America!
-Hmm, in America. Unde?
-New York, lucreaza la o mafie.
-Interesant. Mersi dragule.
-Cine este de il vrei asa de mult?Ma intorc spre el cu ochii de gheata.
-Marius Brown, Assasinul tatalui meu.
CITEȘTI
Insane
ActionCopilaria lui Hailey a fost distrusa. Ea este distrusa. Nebuna. Pana il intalneste pe James. Oare o poate readuce la normal? "Cele mai tari persoane sunt nebune."