¤ O 3 ROKY NESKÔR ¤
Za tie roky sa toho dosť zmenilo. Išla som na úplne inú školu akú som chcela a neštudujem v Landsbro ale v Lulei a tu hrám aj hokej. V repre som odohrala už cez 20 zápasov. Samozrejme za Luleů hrám už za ženy a v repre hrám za U20.
Odkedy som začala študovať na strednej som nikde nebola, cestujem s tímom len po Švédsku alebo potom ešte s repre po Európe. Otec minulý rok začal robiť trénera v Ottawe a povedal že tam mám prísť. ,,No, už vidím jak sa tam dostanem." pomyslela som si.Rozrazila som dvere na kabíte a spolu s Meggy sme do nej doniesli rehot. Samé nevieme na čom sa tak smejeme. Dneska máme zápas proti Landsbro, môj bývalí tím. Síce ja som hrala za dorastencov a juniorky, ale niektoré baby hrajú v Landsbro aj za ženy.
Sadla som si vedľa Mii, sme spolu v útoku. Za Landsbro som hrala v obrane no po tom bodychecku čo mi dal Erik som začala hrať v útoku. Ani neviem prečo. No, asi preto lebo ma tam tréner postavil na jeden tréning a stále som vyhrávala buly a rýchlo som korčuľovala a.. je tu ešte milión dôvodov prečo.
,,Na čom sa tak smejete ?" uškrnula sa Merry.
,,Neviem." mykla som precami a utierala si slzy.
,,Ja tiež neviem, vošli sme do štadiónu a proste sme sa začali smiať."
,,Meg !" drgla som do nej.
,,Čo ?"
,,Už asi viem z čoho sa smejeme." vybuchla som znovu do ešte silnejšieho smiechu.
,,No daj." vyzvala ma.
,,Vonku boli chalani a jeden ťa pozdravil, ty si bola celá červená a preto som sa začala z teba smiať a potom sme sa už smiali obidve !" smiala som sa ešte viac a celá kabína so mnou. Tými chalanmi som myslela hráčov Lulei, ktorí sa prišli pozrieť na náš zápas. Ako vôbec nechápem načo tak skoro ale to je jedno.Začala som si na seba dávať výstroj a tréner medzi tým znovu niečo vysvetľoval. Nie žeby som nepočúvala.. ale no 😁. O chvíľu sme sa vybrali na rozkorčuľovanie.
Skočila som na ľad a tribúny sa už začínali plniť. Za našou bránkou sedeli hráči Lulei. Prešla som okolo nej, tak ako to mám už vo zvyku a potom som išla strieľať na bránu. Postavili sme sa do radu vedľa seba a každá mala puk. Harley a Michaela stáli vedľa bránky, Harley naľavo a Michaela napravo. My sme striedavo strieľali puky na Sonyu a ony nám ich posielali naspäť. Takto sme rozchytávali brankárky.
Potom sme si ešte nahrávali až sme sa znovu pobrali do šatne kde nám tréner povedal taktiku a zostavu. Odkedy som tu v Lulei, som v druhej formácii.
Znovu sme vybehli na ľad a nasmerovali sme si to k bránke spolu so Sonyou. Zakričali sme svoj pokrik a potom prvá formácia ostala na ľade a my sme si išli sadnúť.
Rozhodkiňa odpískala buly a tak sme začali. Musím hračky Landsbro pochváliť, začali dobre, ale veď ony furt. Už vyhrali titul 6-krát za sebou. Minulý rok im to prekazili hráčky Örebra.Po prvej tretine vyhrávali 0:2. Neviem čo sa nám stalo, ale v druhej tretine to MUSÍME napraviť.
,,Trošku to pozmením.. Naomi pôjdeš do prvej formácie a Laura pôjde do druhej."
,,Prečo ?" vyvalili sme naraz oči s Laurou.
,,Lebo do prvej formácie treba niekoho silného a rýchleho."
,,Joj Bože." prekrútila som očami.
,,Nejaký problém ?" opýtal sa ma tréner, zjavne to videl a počul.
,,Nie." odpovedala som a potom znovu niečo hovoril.Vybehli sme na ľad v úplne inom zložení, neviem načo to je dobré, ale tréner si to tak urobil, tak to tak aj má.
Po druhej tretine je už 3:1, dala som gól, no neuspokojilo ma to. Hlavne keď hrám v prvej formácii. Stále sme natlačené len v našej defenzíve. Ten gól sa nám podaril len náhodou, nikto ma nestrážil, tak Merry vyhodila puk rovno na mňa a ja som sa rútila v nájazde na brankárku. Zoči-voči.
,,Tréner, nedalo by sa to nejak pozmeniť ?"
,,Čo ?"
,,Tá prvá formácia. Dajde mi tam aspoň Meggy. Nech mám komu nahrať."
,,A za koho ju mám vymeniť ?"
,,Ja neviem.. Charlotte ?"
,,Uvidím na ľade, nemôžeme to pokašľať. Ťaháme 6 zápasovú šnúru výhier a teraz nám to pokazí nejaký tím zo spodu tabuľky."
,,Jak zo spodu ?" nahodila som nechápavý výraz a otočila som sa na Sonyu.
,,Nevidela si tabuľku ?" uchechtla sa.
,,Nie." priznám sa že odkedy sa záčala sezóna som sa do tabuľky pozrela maximálne 3-krát.
,,Landsbro je siedme."
,,A my ?" povedala som potichu.
,,Teraz si robíš srandu !" zvážnela.
,,Nie, nie. Viem že sme štvrté."
,,A kto je pred nami ?"
,,Štokholm, Göteborg aaaaaaa kto je pred nami ?"
,,J...Jö.."
,,Ahaaa Jönköping." čapla som sa po čele.
,,No.."
,,Ony ?" opýtala som sa posmešne.
,,Hej."
,,To čo tam robia ?" uškrnula som sa.
,,Tiež neviem. Majú rovnako bodov ako my, len dali viac gólov."
,,Jak ony mohli dať viac gólov ?" pokrútila som hlavou.
,,Ktovie." pokrútila hlavou a už sme sa zbierali ku striedačkám.Nakoniec sme prehrali 4:3 po predĺžení. Bola som na seba taká naštvaná, že kebyže predo mnou niečo je, tak to rozbijem rýchlosťou svetla. Ten gól padol kvôli mne.
Išla som nahrať, puk nedorazil k Meggy, ale počas jazdy ho uchmatla Em a tomu som už nestihla zabrániť. Dala to popod lapačku a bolo prehrané.
Hneď ako som prišla k bráne som strelila takou silou o ňu s hokejkou, až sa zlomila a polovica čo som mala v rukách mi vyletela a strelila do skla. Tý čo čumeli do mobilou hneď dávali pozor.Ako prvá som bola v šatni a ako prvá som z nej aj odišla. Namierila som si to rovno na intrák.
,,Áno ?" zdvihla som vyzváňajúci mobil keď som vyšla z kúpeľne.
,,Ahoj Naomi."
,,Čau oci. Potrebuješ niečo ?"
,,To ti nemôžem ani zavolať ?"
,,Ako hej ale to sa nestáva často, viem že niečo chceš."
,,Hej máš pravdu."
,,Tak ?"
,,Či by si na jar neprišla do Ottawi, zatrénovala by si si s nami v NHL." zasmial sa.
,,Otec, vieš o tom, že hrám hokej ?"
,,Preto ťa volám."
,,Hrám hokej v lige,"
,,Veď im tam dva týždne nebudeš snáď chýbať."
,,Dneska sme prehrali z Landsbro a sme štvrtý. Toto ťa asi nezaujíma čo ?"
,,To mi je ľúto. Porozmýšľaj o tom ešte, už som volal aj s trénerom a povedal, že bude rád ak nachytáš nejaké skúsenosti od chalanov z NHL."
,,Ty si volal trénerovi a až teraz mne ? Ako super."
,,Potreboval som to vedieť."
,,Ja neviem."
,,Bude sa ti tu páčiť, uvidíš. Zoznámim ťa s chalanmi a budeš s nami trénovať, chodiť na tripi a tak."
,,Dobre."
ESTÁS LEYENDO
Senátor
Fanfic~ 𝗣𝗢𝗭𝗔𝗦𝗧𝗔𝗩𝗘𝗡𝗘́ ~ ,,Teraz ma dobre počúvaj. Možno som prehral bitku, ale neprehral som vojnu," ,,No veď nie, pretože tú vojnu, som vyhrala ja,"