Досега съм си имала гадже три пъти , но само веднъж съм се влюбвала. Това беше миналата година. Тогава бях на 16. А какво знае за любовта една 16 годишна пикла , нека ви отговоря - НИЩО. Онзи идиот ми разби сърцето.
*ретроспекция*
Днес е много хубав ден. Имам годишнина с Ким Те Ун. Заедно сме вече 4 години. Никога не съм изпитвала такива чувства към някой , никой никога не е карал сърцето ми да бие така лудо , както той го правеше. Щяхме да се видим в парка на мястото , на което ходехме най - често , а.именно едно черешово дърво. Тогава бях наивна , глупава и щастлива. Отидох там в парка само за да намеря това , което разби сърцето ми - една бележка , която гласеше :
„Здравей Йън , ако четеш това значи си в парк очаквайки ме. Искам да знаеш ,че аз няма да дойда. Може би се питаш „Защо?” , защото „мила моя” аз не изпитвам чувства към теб... Това се.чудя как да ти.го кажа от много време и не намирам друг начин освен този. Сега ще ти призная , че аз имам приятелка още от самото начало на нашата „връзка”, и никога не съм те обичал. Ти ми даде много , о аз не мога да ти отвърна. Не ме търси , няма да ме намериш. Съжалявам.
Искрено твой Ким Те Ун”
- Съжаляваш... Да бе сигурно - прошепнах си аз ,докато избърсвах сълзите си. Три месеца след това само плаках и подсмърчах.
*край на ретроспекцията*
Оттогава съм затворена и не разчитам на.никого. Та какво са едни три години?! Точно така нищо. За любовта не си заслужава. Боли ,искаш да спре да боли , но не може. Чувствата надделяват , сърцето ти говори вместо теб и не можеш да направиш нищо , за никого. Нито за себе си , нито за другия до теб. Любовта боли... И никога няма да се промени... Всичко е по - силно от жалката ти самоличност ,над която дори ти нямаш контрол.
ESTÁS LEYENDO
Промяната
De TodoЕдно момиче , което няма желание за живот , среща няколко момчета , които тъкмо са се преместили в нейния клас. Едно от тях е същото като нея ... но по някакъв начин той започва да се променя и да иска да промени и нея.... Дали ще успее?