SİYAH BEYAZ

1.7K 26 4
                                    

      ~~~ 1.BÖLÜM ~~~            Ben Bora 24 yaşındayım. Küçük yaşta anne babamı kaybettim. Bu yüzden 18 yaşıma kadar yetimhanede kaldım. Tabiki de tek değildim. Benim gibi birçok arkadaşım vardı. Özellikle bizim çetedekiler; Alp, Sinan, Tunç hepside benim olmayan kardeşlerim. Zaman geçtikte güçlendik . Bir çete kurduk.

Bu gece büyük gündü ünlü iş adamı Tolga SARAN'ın evine soygun yapacaktık. Ne zamandan beri bunu planlıyorduk. Ve işte Büyük Gün...

*****

''Bora kaç gündür bunun için uğraşıyoruz bir yanlışlık çıkmasın''

''Merak etme Alp ev boş adam bu gün Fransa'ya gidiyormuş.''

''İyi o zaman operasyon başlasın''

''Beyler plana bağlı kalın.''

''Tamam abi ''

*****

''Hadi beyler ben şu odadan giriyorum. Siz de şu kameraları halledin.''

''Merak etmeyin evde zaten kimse yok.''

''Olsun abi yine biz işimizi sağlama alalım.''

Dikkatlice tırmandım. İçeri adımımı attım ki yatakta bir kız yatıyor?!?!?!

''H*ssiktir.. Bu kız nerden çıktı!!''

Yanına doğru yaklaştım. Hay Allah demek kızı gitmemiş.

Tam odadan çıkıyordum ki birden vazoya çarptım. Son anda vazoyu tuttum. Kız mırıldanmaya başlamıştı.Yanına yaklaştım. Tam yanağına dokunacaktım ki kız birden irkildi. Çok masum bir güzelliği vardı. Bu adamın nasıl böyle bir kızı vardı inanamadım.

******

Eşyaları bir bir çuvallara doldurduk. Ben ve Tunç eşyaları toplarken Alp kapıyı kolluyordu. Sinan'da arabada bizi bekliyordu. Eşyaları toplayıp çıkıyorduk ki kızın odasına son kez girdim. Kolonun üzerinde duran çerveçe gözüme çarptı. Tereddüt etmeden çerçeveyi aldım ve çuvala attım. İşimiz bitince dışarı çıktık. Siyah arabamıza hızla binip evin yolunu tuttuk. O kadar yorgunduk ki hemen kendimizi yatağa attık. Uyumaya çalışıyordum ama o kız hiç aklımdan çıkmıyordu. Çuvaldan resmi alıp dikkatlice yüzünü inceledim. Bütün gece onu düşündüm o gamzeleri , dudakları , yemyeşil gözleri çok tatlı bir kızdı. Ama o Beyaz ben Siyahtım.... Daha 1 saat bile olmadan bu kız nasıl beni etkisi altına almıştı. Her gün başka bir kızla yatıp kalkan ben nasıl o masum kıza kendimi kaptırabilirdim. Kafamdan bu düşünceleri atıp hemen uykuya daldım.

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem yazım yanlışlarım falan varsa hepinizden özür dilerim yeni bölümü en yakın zamanda paylaşmaya çalışacağımm <3<3<3<3

SİYAH BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin