11. Herkennen

350 27 1
                                    

//TAEHYUNG POV//

Ik loop naar buiten richting de bushalte. Gisteren ben ik weer bij Alice op bezoek geweest en ze was blij dat ik weer kwam, alsof een klein kind weer iets uit de snoeppot mocht pakken. Ze is zo lief voor me, Alice is gelukkig niks veranderd ook al is ze alles vergeten van ons.

//ALICE POV//

De witte gangen worden saai, dit is vandaag al het 4de rondje dat ik loop. Ik heb ook al de hele tijd hetzelfde aangehad, wanneer zou ik naar huis mogen? Waar is eigenlijk mijn huis? Misschien woon ik nog bij mijn ouders, dit heb ik eigenlijk helemaal niet gevraagd aan Taehyung.

Ik zal vandaag wel wat meer dingen aan hem vragen over mezelf, ik raak telkens afgeleid bij hem. Hij is altijd zo lief, er is iets aan hem wat me ook telkens laat blozen. Ik vraag me af waarom dat is.

Ik plof weer terug op mijn bed en zucht diep, zal Taehyung vandaag weer komen? Op dat moment gaat de deur open en zie ik een bekend figuur voor me. "Hey Taehyung" zeg ik blij en hij lacht ook als hij me ziet "Hey Alice, lekker geslapen?" ik knik.

Taehyung zet zijn tas neer op het kleine tafeltje en hangt zijn jas op. Ik sta op van het bed en hij kijkt me aan "Wat ga je doen?" "Wat zit er in die tas?" Taehyung lacht en pakt zijn tas.

"Ik heb wat lekkers meegenomen, hier is het eten denk ik niet heel lekker" "Ik ben niet anders gewend he" zeg ik simpel en hij knikt "Ik wil vandaag ook meer over mezelf weten, hoe ik hiervoor was. De dokter zei dat ik alles ben vergeten"

Taehyung kijkt me aan, een duidelijke twijfel is van zijn gezicht af te lezen. "Dat kan, wat wil je weten?" We lopen samen terug naar mijn bed en ik klop naast me als uitnodiging dat hij ook kan zitten op mijn bed.

"Ik vraag me af waarom alleen jij langskomt, ik weet je naam en wat je doet maar had ik ook nog andere vrienden?" Taehyung knikt en denkt even na "Je had BTS als vrienden, heb je het opgezocht?" "Nee de computers beneden waren bezet"

Taehyung pakt zijn mobiel en tikt er wat op, ik kijk nieuwsgierig mee. "Hier is een video van ons" zegt hij en geeft zijn mobiel aan mij.

Er staat een jongen voor de camera die iets fluit en dan switched het opeens naar meerdere jongens. "Hey daar sta jij!" zeg ik blij als ik Taehyung zie achter een paar andere jongens en ik hoor Taehyung lachen.

Dan begint het nummer echt en ik ben helemaal stil. Taehyung laat me nog een paar video's zien en ook wie wie precies is. "En dat waren mijn vrienden?" "Ja, en je had ook nog je beste vriendin Mae. Zij heeft verkering met J-hope" "Aaah.. oke.." 

"Misschien zijn Jimin en Mae wel bij J-hope" zegt Taehyung dan en ik kijk blij op "Kunnen we daarnaartoe gaan?" hij lacht "Tuurlijk, kom".

We staan op en hij steekt zijn hand naar me uit, ik kijk ernaar en dan trekt hij hem snel terug "Sorry, automatisme" ik kijk weer op en hij kijkt weg, zijn langere haar zit wat voor zijn gezicht waardoor ik het niet kan zien.

"Het geeft niet, is het verkeerd?" hij schudt zijn hoofd "Het is niks, kom mee". We lopen naast elkaar door de gang en hij stopt bij een deur "Hier is het".

Hij klopt op de deur en opent hem direct daarna. Ik kijk langs de schouder van Taehyung en zie iemand op het bed zitten, ook zit iemand op een stoel.

"Hey Tae!" zegt de jongen op de stoel en dan ziet hij mij "Alice!". De jongen staat op en loopt naar mij toe als Taehyung  en ik meer de kamer binnen lopen "Weet je hem nog van de video's?" vraagt Taehyung en ik denk even na.

Hij is even lang als ik, iets bollere wangetjes dan die van Taehyung. "Is dit Jimin?" vraag ik en de jongen voor me lacht "Jep" Ik buig naar hem maar hij pakt meteen mijn schouders "Je hoeft niet te buigen  hoor, we zijn goede vrienden"

Ik kijk op en ga dan weer recht staan "Sorry, voor mijn gevoel zie ik je voor het eerst" Jimin knikt "Ik weet het, voel je thuis bij ons oke?" ik lach ook, hij is heel vriendelijk.

"Ik ben er ook nog!" roept degene vanaf het bed en de 2 jongens lachen "Alice!" roept hij vrolijk en ik loop voorzichtig achter Taehyung aan, hij is de enige die ik echt ken.

I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu