☢1☢

17 2 0
                                    

          Servisten indikten sonra , şu lanet okula varmıştım. Herkes bana ve rüyaya trene bakan öküz gibi bakıyorlardı. Arkadaş sıkıntıları mı var anlamadım ki. Tamam kabul ediyorum ,phen yani phen güzel olabilirim ama ego kasmaya gerek yok . Belki yanımdaki çöp çüye bakıyorlardır diye bi baktım.

Abi hepsi rüyaya bakıyordu. Tabi ben dururmuyum , tabi hemen atıldım

- biri . Bana. Burada. Ne. Olduğunu. Söylesin !

Bir kız yanıma geldi.

O yanıma gelen kız
-ddüş , rrüyayla ilgili bbir kı-

-hızlı KONUŞ!

O yanıma gelen kız
- okul gazeyesine bakmalısın .

Elindeki kağıt parçasını bana uzattı. Ben okuduklarımla şok olurken, herkes benim ne yepki veteceğimi bekliyordu. Gazetede şöyle yazıyordu ; "rüya hergün erkeklerle mi yatıyor? Evet doğru duydunuz , rüya hergün okulda bir erkekle görünleniyor bakalım rüya ve düşün tepkileri ne olacak. "

-O KIZ KİM!

Yanıma gelen kız
-kantinde herkeze bu haberi söylüyor. Adı Minsoo

-okey sakin olacağım.

Biliyorum ki onlar rüyanın dövdüğü çocuk döbmefen önce onları yaklamuşlar ve fotoğraflanmışlar. Koşar adımlarla kantine gittim ve tamda kız bu anlatmak için sıraya çılmıştı.

Kızı ayk bileğinden tutuğum gibi yere indirdim yani düşmesini sağladım ve üstüne çıkıponu yumruklamaya bailadım. Diyceksiniz rüya niye dövmüyor sen dövüyorsun. O benim kadar iyi dövüşmeyi bilmiyor. Yanlış bir hareketle bir yerine zarar verir ama ginede okadar iyi olmasa sert yumruk atar .enson iyice hırpayıp saçından tuttum ve tam kafasını duvara vurucakken havalandım.
Allah allah acaba dün içime helyum çekmiştim ondanmı?...

JİMİN

Arabadan inip yeni okulumuza baktım . Artık üniverteye geçmiştim ama biz diyer okuldan kovulun bu loleje geçme kararı aldık bizimkilerle. 
Girişine baktığım bir kız çok yüksek bir sesle barıyordu. Namjon bize kaç göz işareti yapınca onu takip etmeye başladık.osa zaten o bağıran kızın arkasından gidiyordu. Aslında neredeyse bütün okul onu takip ediyordu.

Kız kantinden içeri girdive bir kuzı masanın üstünden yere yapıştırdı. Ovv yüzüne çok sert yumruklar indiriyor.enson kızın başını duvara vuracakken onu kucama alıp bir az uzaklaştırdım.

DÜŞ

Çocuk beni yere bıraktığında hızla arkamı döndüm ve yüzüne bir sümsük geçirip daha durumun farkına varmadan bacak arasına tekme attım. O yerde iki büklüm yatarken ben yarım kalan işimi bitiriyotdumki yine havalandım. Ablan kuş bebeyim. Siniri tepene çıkınca  hırsımı alamayıp çocuğun kafasında masadaki süs vazoyukırdım.

Bu sefer yaptığım işte başarılı oldım ve kızın kafasını duvara çarparak hem yardım, hem de balıttım. Yemek haneden çıkarken ordakı 7 , 8 tane çocuğun yeni olduğunu anladım. Şimdi anlıyorum. Bende diyorumki bu okulda bana dokunacak kadar mal bir insan yok! Demekki bınlar benim okuldaki ünümü duymamışlar.(iç ses)*amk zaten çocuklar daha yeni geldiler okula namımızı nasıl duysumlar aq* haklısın .

Bunu dedikten sonra sertçe bileyimden çekilmemle neye uğradığımı şaşırdım . Bir dakika bu...

Na berrrr canlar yeni bir kitapla yenibir olayla karşınızdayım. Lütfen diyer kitabım olan-deki sana aşığım-kitabını okumayı unutmayın. Yeni olduğu için vote sınırı koymayacağım ama bu diğer bölümde koymayacağım anlamına gelmez😊😊 kendinize iyi bakın.

MUTLU BTS HAYALLERİ😍😍🖐🖐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PHOENX (Bts)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin