"Ik ben het, Hoseok" Zegt de jongen op het bed vrolijk. "Je haar is nu zwart" zeg ik en kijk naar Taehyung "Hij had eerst rood" "Ja, hij had zijn haar gekleurd" legt Taehyung uit "Wij kleuren allemaal ons haar, we hebben van onszelf zwart haar" zegt Jimin achter Taehyung aan.
"En ik heb bruin?" "Ja, donkerblond, bruin" zegt Taehyung en hij gaat met zijn hand langs mijn lange haar. "Dus jullie zitten ook bij BTS?" vraag ik aan de 2 jongens die ik net ontmoet heb "Ja" zegt Jimin en gaat weer zitten.
"Waarom ben je eigenlijk in het ziekenhuis?" vraag ik dan aan J-hope en de jongens kijken elkaar aan "Ze weet nog niet van.. dat" zegt Taehyung en ik kijk hem aan, wat zal hij bedoelen?
Na een middagje praten gaan Taehyung en ik weer naar mijn kamer "Ze zijn echt aardig" zeg ik vrolijk en Taehyung lacht "Mooi zo" "Dat vond ik eerst toch ook?" Hij knikt en kijkt me ook blij aan.
"Jimin was eigenlijk je beste vriend" Zegt hij en ik trek mijn wenkbrauwen op "Ooh, dat is leuk! Wat was jij van me?" We lopen mijn kamer in maar Taehyung blijft stil. Ik ga op bed zitten en kijk naar hem "Hm?" Taehyung kijkt heel even rond en loopt naar zijn jas.
"Ik heb nog wat voor je" zegt hij terwijl hij in zijn jaszakken graait "Je mobiel, misschien kan je daar dingen over jezelf vinden". Taehyung loopt naar mij en geeft me een apparaat die ook op die van hem lijkt, dit is mijn mobiel dus.
"Hoe werkt het?" vraag ik en hij lacht "Hier gaat hij aan" ik druk op het knopje dat hij aanwees en het scherm licht op. Ik zie mezelf met een meisje naast me met zwart lang haar "Wie is dat?" "Dat is Mae, je beste vriendin".
Ik tik op het scherm en er komen stipjes "Vergrendelen? Weet jij de code?" "Geef maar, goed opletten oke?" ik geef Taehyung mijn mobiel en hij laat zien wat hij doet.
"Je tekent een V en dan ga je naar het middelste stipje, heb je hem?" ik knik en hij geeft me mijn mobiel terug. Ik ben een beetje op mijn mobiel bezig om te kijken hoe het werkt, opzich is het best simpel, terwijl Taehyung vlak naast me zit om te kijken wat ik doe.
"Zal ik wat lekkers pakken? Ik heb trek" zegt hij dan en ik knik "Ja is goed". Ik druk dan op iets waar 'galerij' onder staat en er komen opeens allemaal foto's voorbij.
Ik kijk naar de foto's en zie dan een klein hondje op mijn schoot "Heb ik een hond?" vraag ik aan Taehyung die in zijn tas bezig is "Ja, wij hebben een hond" "Wij?" "We wonen allemaal in een appartement" "BTS, ik en Mae?" Taehyung knikt en loopt terug.
"Hoe heet hij?" vraag ik en kijk naar het kleine hondje op de foto "Yeontan" zegt Taehyung die het lekkere naast me legt "Ik ben even naar de wc, ben zo terug" "Oke" zeg ik en ga met mijn rug tegen mijn hoofdkussen aanzitten.
Ik kijk verder tussen de foto's en oefen de namen van de jongens. Dan zie ik een aparte map met 'TaeTae's camera' en druk erop, er openen foto's met mij en Taehyung. Sommigen zijn ook met ons tweetjes en ik kijk ernaar, we zijn zo close, daarom zat hij ook zo dichtbij net.
Taehyung komt weer terug "Lukt het met je mobiel?" Vraagt hij en ik knik. Hij pakt de zak die hij net naast me had gelegd "Alice, wil je dit proeven?" Hij houdt een snoepje voor me die hij uit de zak heeft gepakt.
Ik pak het aan en bekijk het "Het is perzik" zegt Taehyung en ik stop het in mijn mond. Na een half uur hebben we bijna de hele zak opgegeten.
JE LEEST
I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FF
FanficHet tweede deel van het boek I can't see you! Lees eerst het 1ste deel van het boek voordat je hiermee verdergaat! Anders mis je nogal veel info haha ..... "Waar blijft hij nou?" "Niet weer... Niet weer" "Alice?" .....