Prima intalnire ❤️

192 3 0
                                    

Chiar vorbeam cu mama mea tot timpul despre mine despre cât sunt se dezamăgită ca nu îmi pot găsi și eu o persona care sa ma iubească așa cum sunt iar ea mereu îmi spunea ca nu este nevoie sa caut eu deoarece ea vine atunci ca este momentul, pana intr-o zi când s-a întâmplat totul .
Era o zi frumosa , nu nu era glumesc . Era o zi din viata mea normala de munca pe vremea aceea eu locuiam in Londra lucram la o cafenea facem cafea toată ziua era foarte enervant câteodată deoarece ma plictisea , eram in puza încercam sa mânca ceva când văd pe telefonul meu un mesaj de la un baiat , un baiat pe care eu îl cunoașteam era din același oraș cu mine , ne cunoaștem doar din vedere nu știam nimic unul despre altul pana am început sa vorbim zilnic in fiecare zi îmi dedica tot timpul lui mie păream importantă pentru prima data eu nu mi-am dat seama , îmi pleca la el era foarte sincer cu mine vorbeam foarte deschis despre orice nu aveam niciunul dintre noi jena sau orice alt ceva eram noi sinceri și cu inima deschisă , in fiecare zi când vorbeam cu el mereu ii spuneam cât de trista sunt deoarece nu am pe nimeni și îmi este greu , eu mereu am urat Singurătatea , iar el era acolo pentru mine cu un "Ești frumoasa cine nu ar vrea o femeie ca tine " eu eram mereu confuza deoarece eu tot timpul așteptăm sa zică de el ca ar fi potrivit pentru mine dar el nu am continuat așa vreo 2 săptămâni pana in a treia săptămâna el mi-a zis ca vrea sa ma vada și ca ar vrea sa încercam eu am fost de acord dar mereu ma gândeam la faptul ca el este departe de mine , deoarece nu locuiam in același oraș făcea pana la 2 ore și mereu ma gândeam ca nu v-a merge de la distanță eu nu cred in relațiile la distanță și eu i-am zis acest lucru .
El mi-a zis ca se v-a muta in orașul meu de dragul meu , ar fi făcut-o știu asta , mi-a spus ca ne vom întâlni la sfârșitul weekendului v-a veni la mine sa petrecem o zi împreuna sa vedem cum decurg lucrurile .
Săptămâna a trecut weekendul a venit iar el era pe drum era ora 9 dimineața și primesc mesaj de la el ca ajunge in 20 de minute eu când am văzut eram așa zâmbitoare și plină de viata și plină de emoții nu știam ce sa fac sa fie bine am strâns repede prin casa mi-am aranjat parul deoarece dormisem si eram foarte ciufulita .
Primesc mesaj "Am ajuns, Vino și deschide-mi!"
Eu eram terminată de emoții nuu știam ce sa fac nu mai nimeream clanța eram așa agitata emoționată , când privirile noastre sau întâlnit in sfârșit in realitate deoarece noi vorbeam doar pe telefon sau la camera dar in realitate nu ne văzusem .
Mâinile mele tremurau corpul meu la fel ma simteam ca un glob din sticla care mai avea puțin și se spărgea , l-am văzut cum vine spre mine cum se apropie mai mult și mai mult și in sfârșit corpul nostru se atinge ridica mâinile asupra lui deoarece era foarte înalt și ii simt inima cum ii bătea exact ca a mea eram emoționați amândoi , buzele noastre sau atins era așa dulce și finuț și parca vroia mai mult asta am simțit eu și cred ca și el vroia mai mult .
L-am invitat in casa am început sa prepar cafeaua dar era puțin dificil eram in continuare emoționată și îmi tremurau mâinile și eram așa fericita el era la fel ma sorbea din priviri nu se satura sa ma privească. Iar eu eram așa timida se uita așa insistent , m-am Așezat la masa lângă el , iar el a acționat imediat mi-a luat mâna intra lui eram așa plină de emoții îmi dădea o stare de bine și foarte mulți fluturași in stomac.
Timpul trecea iar noi nu ne săturăm unul de celălat parca eram hipnotizați prinși intr-o lume doar a noastră unde eram doar noi doi . Sa revin ,după ce am servit cafeaua plină de priviri am hotărât ca este cazul sa ma pregătesc sa petrecem timpul împreuna undeva prin oraș . Din prima clipa când l-am văzut am simțit ca el este alesul nu ma pot sătura sa nu-l descriu mai ales ochi lui albaștri ca marea , ca un ocean plin de mistere de care nu m-aș fii saturat niciodată să-l privesc .
Acea zi de 27 a fost o zi plină de zâmbete de povesti de cunoaștere de amintiri pe care le păstrez in inima mea pentru totdeauna . Ne-am cunoscut puțin mai bine deoarece trebuia sa ne privim in momentul in care vorbeam sa ne simțim respirația mult mai aproape decât prin telefon sau alte căi .
Seara a rămas la mine , m-am simțit ciudat deoarece numai dormisem cu un baiat in pat de foarte mult timp dar într-un final m-am obișnuit cu prezenta lui și ma luat in brațe și parca ma completa si in acel moment simteam cum îmi tremura corpul .
Noaptea a trecut dimineața a venit iar el a trebuit sa plece la munca , ne-am luat la revedere și la fel am simțit când ma sărutat ca leșin de plăcerea care ma apăsa .

Povestea noastră A&BUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum