Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir!
All Rights Reserved
Bölüm 8
*~*~*~*~*
Fatmagül’ün, Irmak’tan sonra anlattığı bölümü yazarken utancımdan kızardım. Umarım siz okurken kızarmazsınız :D
*~*~*~*~*
Fatmagül
Müdürün odasına gittiğimizde müdür üçümüzü de iyice bir azarladıktan sonra Aylin’e saldırdığım için beni odasında tutup onları sınıfa gönderdi.
“Kızım senin sorunun ne?”
Bir sıralar çok fazla seviştiğim sonra aşık olduğum çocuk ondan hoşlanıyor diye ona saldırdım diyemeyeceğim için sustum.
Müdür kaşlarını kaldırdı.
“Bir şey sordum!” diye gürlediğinde omzumu silktim.
“Size cevap vermek zorunda değilim.” Dediğimde birden ayağa kalktı.
“Müdüre saygısızlık ha! Haftasonu iki gün de burada olacaksın! Disiplin cezası böyle verilir!” diye bir kere daha kükrediğinde gözlerimi devirdim. Bu, şu ana kadar aldığım en az sekizinci disiplin cezasıydı.
“Bana haftasonu ne yaptıracaksınız?” diye sorduğumda az önceki tavrının tam tersine sakince yerine oturup sırıttı.
“Okulu temizlettireceğim.”
Irmak
Fatmagül’ü çok merak ediyorum. Tamam, en yakın arkadaşımı pataklamış ve en yakın arkadaşım tarafından dayak yemiş olabilir ama onu hala seviyorum ve bu olay yüzünden onunla olan bağlarımı koparamam.
Kapı hızla açıldığında bu düşüncelerin içinde başımı sıraya yaslamış uyukluyordum, ama Fatmagül’ün sesini duyduğumda başımı o kadar hızlı kaldırdım ki, omzumun üzerinde uyuyakalmış olan Mehveş’İn başı hızla kalkmamdan dolayı geriye, sırama çarptı.
“Özür dilerim aşkım..” derken Fatmagül yanımdan geçiyordu, yanımdan geçerken de hızla elimi sıkıp bıraktı, ama Mehveş’e dönük oturduğumdan tepki veremedim. A-ah, hayret! Müdürün yanında yüzü görünmeyen ve beyaz saçları kapüşonundan dışarı kaçmış elleri bembeyaz olan bir kız vardı. Şaşkınlıkla kıza baktım.
“Yeni öğrencimiz Sude.” Diyerek onu tanıttığında hala kıza bakıyordum. “Boş bir yere otur kızım.” Dediğinde Sude etrafına bakındı. Kapüşonu yüzünü tamamen gizliyordu, onu göremiyorduk. Sınıfta tek boş olan yer Arda’nın yanı olduğundan gidip oraya oturdu.
“Zavallı kız...” diye mırıldandı Mehveş. Kız bunu duydu ve başını ona çevirdi, ama hala bize bakıp bakmadığını bilmiyorduk. Kız bir şey sormadığı için biz de konuşmadık ve sonra zaten dikkatimiz dağıldı.
Derken, teneffüs zili çaldı ve bilin bakalım ne oldu? ‘Herkes yeni kızın başına toplandı!’ diyenler, 10 puanlık uzmanlık sorusunu bildiniz ve bizden el değmemiş çay seti kazandınız!
Her neyse işte, kızı soru yağmuruna tuttular, her şeyi sordular. Kız cevap vermeye direndikçe Mehveş ve ben eğleniyorduk. Birden birisinin kolumu tuttuğunu fark ettiğimde irkildim. ‘Paranormal Activity 4’ ve ‘Son Ayin 2’yi bitireli sadece iki saat olmuştu! Bana dokunana döndüğümde bunun Fatmagül olduğunu gördüm. Mehveş’in yüzü yeni gelen beyaz saçlı kıza dönük olduğundan onu fark etmemişti. Ayağa kalktım ve kızarmış burnu, şişmiş gözleriyle ürkütücü görünen Fatmagül’ün arkasından yürüdüm. Tahmin ettiğim gibi ağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir
Jugendliteratur"Gözlerimi kapattığımda ne görüyorum biliyor musun? Yıldızları. Milyonlarca yıldız. Sonra, aklıma sen geliyorsun. Seni çok benzetiyorum yıldızlara. Onlar gibisin çünkü, parlak ve her yerde. Baktığım her yerdesin sen." ~Kahverengi Gözler~ © Bütün hak...