Sasuke povestește
Stau aici de mai bine de 20 de minute și perversa aia mica nu mai vrea sa apără, o fi timidă?
Lasă că o fac eu sa nu mai fie timidă. Nu pot sa cred ca am să o am , mi-am dorit-o de când am vazut-o prima dată și acum când sunt atât de aproape să o obțin mă simt împlinit și deja simt ca nu mai am răbdare.
Ce tot face în baie? Mă ridic în șezut când aud o ușa ca se deschide ,în sfârșit prințesa își face prezența deja începusem să mă plictisesc. Mă ridic din pat și mă indrept spre ușă nu înainte de a stinge lumina, vreau sa o iau pe la spate.
- Te-ai întors perversă mică.
Când am luat-o în brațe am simțit niște sâni destui de mari. Vai mama ce mari sunt parcă prin bluzele pe care le poarta nu se văd atât de mari.
- Ajutor cineva a sărit pe mine.
- Nu te mai zbate draga mea știu ca mă vrei.
Am început sa o strâng mai tare în brațe vrând să-i simt mai bine trupul. Aceasta se tot zbătea în brațele mele ca o leoarcă în cușcă iar eu nici de-al dracu nu vroiam să-i dau drumul, am stat prea mult după ea.
- Draga mea ești bine, ce s-a întâmplat.
- Orochimaru ajuta-mă nebunul ăsta mă ia pe la spate.
Respirația mi sa tăiat iar picioarele mai iau puțin și mă lasă, nu cred ca e Sakura cea pe care o țin acum în brațe. Înghit în sec doar când știu ca directoarea școli mele îmi stă în brațe, și culmea eu o forțez sa stea în brațele mele.
Cred ca pe fruntea mea scrie exmatriculat.
Îi dau drumul doamnei directoare care o aud cum răsuflă ,sunt ca și mort, pot deja să-mi sap groapa ,adică ce-mi trebuie mie groapa doar dacă îmi da un pumn în cap mă băga 1-2 metri în pământ. Dintr-o dată lumina se aprinde iar eu în clipa asta îmi doresc sa mă fac mic mic și mă strecor pe sub ușă.
- Sasuke Uchiha sper sa ai o explicație buna pentru ce tocmai ai făcut.
Pot sa mă transfer singur de la școală? Nu de alta dar nu vreau ca întreaga școală sa afle motivul pentru care am fost exmatriculat, ar fi prea mult pentru mine.
- O explicație ziceți... minciună sau adevăr?
- Uchiha crezi ca am chef de glume?
Bun deci minciună sa fie. Eh hai creieraș puneți mintea la contribuție nu mă lasă la greu.
- Am crezut ca sunteți Amara ,fata administratorului hotelului, știți se pare ca am greșit și camera.
Cea mai bună minciună pe care am putut sa o născocesc întrun timp atât de scurt ,sper sa mă creadă. Când mă uit la ea parcă văd un balaur gata să sufle flăcări.
Ce iar mai plăcea sa mă ardă dar din păcate stingatorul de incendiu profu Orochimaru este lângă ea.
Și o oprește chiar când era sa sară la gatul meu. Slavă Domnului sunt salvat, sa văd pe unde scot cămașa acum ,mă uit la Sakura care e tot un zâmbet, ce mi-ar plăcea să-i șterg zâmbetul ăla după față.
M-a jucat iar pe degete mi-a întins o cursă iar eu ca un prost am căzut direct în ea. Pana la urmă Itachi nu e adoptat ,prostia e moștenire de familie.
- Și cum ai intrat în apartamentul nostru Uchiha.
Poveste lungă, când o văd cum mă măsoară din priviri și știu ca nu am tricou pe mine parcă intru în pământ de rușine doamana directoare aveți milă.
- Bunico ai uitat ca ai lăsat cheia în ușă?
- Ști chiar uitasem ,trebuia sa taci acum bunicul tău iar îmi va face capul pătrar.
Sakura scapă-mă din încurcătura asta în care chiar tu m-ai băgat ,dacă directoarea îmi face ceva mă vei avea pe conștiință.
Încă pare nervoasă și când mă privește atât de intens îmi vine să ies prin ușa asta.
- Uchiha ai noroc, nu am timp acum de tine trebuie sa ne pregătim sa plecăm , într-o oră trebuie sa ne prezentam la proba orală, așa ca valea la tine în camera și pregătește.
Nici nu am m-ai stat să-mi m-ai spună ceva ca eu deja am dat năvala pe hol ,trag aer în piept de bucurie ca am scăpat din situația asta întreg, e ultima dată când mai cad în capcana rozaliei.
Intru nervos în apartament trântind ușa în urma mea am putut jura ca am auzit o căzătură ,și cred ca vine din baie.
Se pare ca am avut dreptate peștele umblător iese ud fleaşcă din baie ,și culmea era și îmbrăcat.
- Mai nou faci baie îmbrăcat?
Nu mă pot abține și încep sa râd, ah chiar aveam nevoie de asta. Suigetsu se uita urât la mine și vrea iar să intre în baie dar eu nu îl las.
- De ce nu-ți muți și bagajul în baie ca văd ca e noua ta cameră.
Îi rânjesc și îl dau afară ,trebuie sa fac repede un duș și nu am chef de el.
- Auzi Suigetsu?
- Ce mai vrei ,nu țe-am mai luat șamponul de data asta.
- Lasă dracu șamponul, ia zi cum dracu te-ai udat?
Nu-i mai aud gura, o fi plecat afară, dar nu are cum ,e ud din cap până în picioare. Deschid puțin ușa și mă uit prin cameră ,obsedatul de baie își caută noi haine. Neinteresant pentru mine, mă întorc pe călcâie dorind sa ajung cât mai repede în cadă nu fac niciun pas spre cadă ca piciorul meu alunecă și imediat mă văd pe jos.
- Ce dracu?
Încerc sa mă ridic dar eșuez de data asta cad cu fața de podea. De unde e apa asta.
-Suigetsuuuuu idiotul naibi ce e cu apa asta pe jos.
- Păi am alunecat și am căzut în cadă când ai trântit ca un idiot ușa și a cam sărit apă.
Mă ridic de jos și îmi fac cruce, cât de fricos sa fi mă sa te speri doar de o ușă.
- Dar tu pana acum unde ai fost ca a venit directoarea pe la noi sa ne întrebe dacă suntem gata.
Înghit în sec ,dacă ar ști el unde am fost eu și ce-am făcut cred ca ar rade de mine până la bătrânețe așa ca pur și simplu nu-i răspund. Îmi fac un duș rapid și mă îmbrac cu hainele pe care le-am strâns de pe hol, l-am amenințat pe Suigetsu ca dacă nu-mi spune unde este bagajul meu îl arunc pe geam la propriu, săracul de frică mi-a spus.
Fata asta nu e sănătoasă cum să te duca bibilica sa agăți un bagaj de balcon? Cum mă ,deci dacă în clipa asta mi-ar ieși în față aș strânge-o de gât.
După ce am fost gata eu cu Suigetsu am părăsit apartamentul urmând sa ne vedem cu directoarea și profu în hol. Eu unul nu vreau să-i văd nu după ce s-a întâmplat acum ceva timp.
- Hei Sakura ce faci?
Minunat fix ea mi-a apărut în cale...
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomantikEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...