13. Thuis

314 25 7
                                    

Ik zit op mijn bed en kijk naar video's van BTS. Ze zijn echt heel leuk samen, de run episodes die ze hebben en ook heb ik bijna alle bangtan bombs bekeken om ze meer en meer te leren kennen.

De deur gaat open en de dokter komt binnen "Alice, goedemorgen" ik kijk op en zet de video op pauze "Goedemorgen". "Je bent al 5 dagen hier en het gaat volgens mij best goed toch?" Ik knik en hij lacht.

"Dan heb ik het goede nieuws dat je naar huis toe mag gaan, ik zou wel iemand bellen om je te gaan halen oke?" Zegt de dokter "Is goed! Dankuwel dokter". De dokter loopt de kamer weer uit en ik ga meteen Taehyung bellen.

"Hier wonen we" zegt Taehyung als hij de deur openmaakt en ik kijk de gang door. Het is heel groot en lux ingericht. "Wauw.. waar slaap ik?" Vraag ik en Taehyung neemt me mee naar de slaapkamer "Hier".

Ik zie dan het kleine hondje van de foto's en hij huppelt vrolijk naar me toe "Yeontan! Oh mijn god je bent hier nog schattiger dan op de foto's". Ik knuffel met ons huisdier en dan gaat hij ook zijn andere baasje gedag zeggen.

"Dus dit is mijn kamer" zeg ik en kijk rond "Dat schilderij is mooi" ik wijs naar een soort wereldkaart die aan de muur hangt. "Ja he" zegt Taehyung en hij komt naast me staan "Vind ik ook".

//TAEHYUNG POV//

Het doet me pijn dat Alice niks meer weet. Maar ik heb besloten haar niks te vertellen van eerst, dat is denk ik beter zo.

De jongens zijn het er niet echt mee eens maar wat moet ik dan? 'Hey, je kent me nog maar een paar dagen sinds je geheugen totaal is verdwenen... maar we hebben al een relatie sinds september!'

Nee, zo ga ik dat niet écht vertellen als ik het haar toch ga vertellen, maar je weet toch wel wat ik bedoel? Het zou haar juist afschrikken. Misschien wil ze geen contact omdat ze me helemaal niet meer op die manier ziet of ze gaat zichzelf dwingen om van me te houden.

Ik ben in staat om voor haar alles te doen, alles om het voor haar beter te maken, en dat is mijn mond houden over haar verleden.

Ik hou van haar, en dat zal niet veranderen. Wat er ook tussenkomt.

//ALICE POV//

Ik zit met Taehyung in de huiskamer. Ik kijk uit de grote ramen met een geweldig mooi uitzicht. Het is een mooi huis waar we wonen, ik kan hieraan wennen.

"Taetae?" Vraag ik en hij kijkt op, iets in zijn reactie is anders maar ik let er niet op, ik haalde hem denk ik uit zijn gedachten. "Hoelang ken ik jullie al?" Taehyung slikt "Sinds september"

"Wil je nog iets drinken?" Vraagt Taehyung snel en staat op, hij leunt wat naar voren om mijn glas van de tafel te pakken waardoor er iets glinsterends tevoorschijn komt.

"Ja lekker" zeg ik en kijk ernaar, het is een klein maantje. Een halve maan. De maan.
Er galmt dan opeens een stem door mijn hoofd.

"En jij bent mijn zonnetje"

I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu