Každý z nás má nějaké problémy. Někdo se je snaží řešit a jiní je raději uschovávají v sobě ,na věky zamčené a nedotčené.
Znám jednu holku…,ale víte, co? Já vám lhát nebudu, je to o mně a o mých problémech….
Myslím si, že jsem na povrch typická holka dnešní doby, ale i přes to mám něco čím se od ostatních jako každý liším. Vůči ostatním se už od malinka chovám velmi ošklivě a za to se úplně nejvíce nesnáším. S holkami se sice dokážu normálně bavit ,ale jakmile si ze mě někdo udělá „špatnou“ srandu nebo dělá něco co se mi nelíbí ať už v jakémkoliv měřítku, okamžitě mi mozek zareaguje tak, že někomu ublížím, ale přes to mi to tak nepřijde.
Co se týká otužilosti vůči bolesti jsem na velmi dobré úrovni, a proto jakmile mi někdo ublíží už to skoro nebolí, jsem na to zvyklá….Ať už od mých přísných rodičů, kteří nedokáží vystát to ,že jsem jenom obyčejné dítě a nebo kdysi od určitých lidí, kteří mě šikanovali-šikanují.
Nevím jak tento problém řešit nechci někomu ublížit ,ale nikdo tomu nerozumí ,a tak každý den raději sedívám v poslední lavici a snažím se vyhýbat zbytečným střetům s ostatními, i přes to ,že bych moc chtěla. Opravdu se snažím být na povrchu taková, jaká bych měla být podle ostatních ,ale nedaří se mi to…….
Samozřejmě co se kluků týká nemám žádného. Moc se mi jeden líbí, ale vím ,že kvůli takovému to chování a především, především kvůli mému vzhledu nemám šanci se mu ani svěřit………
Né, že bych to udělala ,ale ano bojím se! Bojím se, že když budu taková jaká uvnitř jsem tak mě ostatní zavrhnou! Bojím se ,že když vychrlím své pravé pocity ostatní je nepřijmou! Ano bojím se bojím se tak moc ,že jsem se uzavřela před ostatními!