Zeynep yerine oturduğu sırada dışarıdan Sevim'in ona ağlayan ve yalvaran gözlerle baktığını gördü..Bir karar vermesi gerekiyordu.Düşünecek zamanı yoktu..
-
Sevim uçağın kapısının açıldığını ve Zeynep'in kucağında Deniz'le indiğini görünce sevinç gözyaşlarına boğuldu.
"Zeynep.Zeynep kızım.Kerem'i bırakmayacağını biliyordum."
"Kendim için değil Sevim hanım sizin için kaldım."
Öyle değildi aslında..Çok sinirliydi,çok kırgındı belki Kerem'e ama..Bırakamıyordu işte..İlk başta kabul etmedi,edemedi çünkü Kerem'i o halde görürse affedeceğini,kendisine,duygularına yenik düşeceğini biliyordu..Ama yapmayacaktı..Metanetini koru Zeynep..
-
YağCan,MelBar ve Zeynep hastaneye geldiler.
Zeynep izin alıp Kerem'in kaldığı odaya girdi..
Buradan itibaren ikinci bir uyarıya kadar Bengü-Ağla Kalbim'i dinleyin(!)SŞarkı biterse başa sarın.
Kerem'e yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı..Ellerini avuçlarının arasına aldı.
"Kerem..Bak ben geldim..Burdayım..Gitmedim..Sende gitme tamam mı?Daha çok erken çünkü..Ben-yani Deniz var Kerem..Bunu ona yapamazsın..Sakın gitme tamam mı?Bak bunun korkusunu bana daha önce birkez yaşattın zaten.(gözyaşlarını sildi)Kerem..Her ne yapmış olursan ol,sen benim..Sen benimsin.Gidemezsin.Bunu bize yapamazsın tamam mı?Bak sen uyanıcaksın kaçmak kurtulmak yok.Uyanıcaksın ki ben senden hesap sorucam."
Keremin Hayali:
Kapkaranlık biyerde..Tek başına..Göz gözü görmüyor..Ses seda yok..Kerem konuşuyo ama ses duyulmuyor..Kendi sesini duyamıyor,sesi duyulmuyor..
Sonra o simsiyah yere beyazlar içinde geliyor Zeynep..
Zeynep adım attıkça o simsiyah,kapkaranlık yerler aydınlanıyor yavaş yavaş..
"Zeynep..Nerdeyiz biz?"
"Veda vakti Kerem.."
"N-Ne vedası?"
"Gidiyorsun.."
"Nereye?"
"Burdan çok uzak biyere.."
"Sen benimle gelmiycek misin?"
"Gelemem.."
"Neden?"
"Çünkü bizim yolumuz artık ayrıldı Kerem..Sen yolun sonuna geldin.Bense kendi yoluma gidebilmek için seni uğurlamaya.."
"Zeynep ben gitmek istemiyorum.Burdan değil.Senden gitmek istemiyorum."
"Sen benden çoktan gittin Kerem."
Hayale kısa bir ara:
Zeynep Kerem'in ellerini kendi yüzüne götürdü ve koklamaya başladı.
"Bak..Bugüne kadar ne kadar çok şey yaşadık biz..Ama atlattık işte hepsini.Buraya kadar gelmişken oyunbozancılık yapma.Bizim aşkımız mutlu sonu hakediyor.."
Keremin Hayaline Devam:
"Böyle veda etmiycez dimi?Bu kadar basit mi olucak?"
"Ne olsun istersin?"