-Кук готова съм.-прошепнах му.
-Ела тук-каза ми.
Нападна устните ми и след секунди ме бутна върху одеалото, което беше на земята. Настани се отгореми и ме целуваше грубо. От устните ми се премести на врата ми. Оставяше лилави, лигави смучки. Стенех тихо под него, дакото той пак се премести на устните ми и захапа сълно долната ми устна. Ръцете ми бяха в косата му, а неговите обхождаха тялото ми. Съблече роклята ми и останах само по бельо. Очите му огледаха всяка част от тялото ми.
-Любов, нямаш си напредстава, колко ме възбуждаш.-прошепна той.
Усмихнах се и ни наместих така, че аз да съм отгоре. Беше мой ред да го оставя само по боксерки. Няма само аз да се червя. Скоро и неговире дрехи се узоваха на тревата до моята рокля, а аз не можех да откъсна очи от тялото му. Не останах назат и аз му направих големи смучки, докато ръцете му бяха на дупето ми. Накрая не издъжа настани се отново отгоре ми, поемайки всичко под негов контрол. Намести се между краката ми като ги хвана и обви около кръста си.
-Любов, готова ли си?-попита ме а аз в отговор го целунах.
-Ще...гледаш да внимаваш нали? Няма да боли много.-кахах заеквайки.
-Ще внимавам, но се опасявам, че ще боли в началото....и то доста.-съобщи ми и бавно навлезе в мен, а аз се сдържах да не извикам от болка.
-Дея, спокойно. Викай колкото искаш. Никой няма да ни чуе.-обясни ми и аз спрях да се сдържам.
Болеше доста в началото, но после на мястото на болката дойде удоволствие. Усещах, че ще свърша скоро.
-Зайо, давай по-бързо. Усещам, че ще свърша.
-Добре, любов и аз ще свърша.
Той забърза малко и не след дълго свършихме. Облякохме се, след което се прегърнахме на одеалото и заспахме.
Сутринта
Събудих се и бях в стаята ни с Кук, а той беше седнал на леглото и ме гледаше.
-Зайо, на ръце ли ме носил до вкъщи?-попитах го сънено.
-Ами, да носих те. Ти изглежда беше доста изморена от вчера и не исках да те будя затова те носих.-обясни ми.
-Куки, знаеш ли, че много те обичам.
-Знам, любов. Но аз те обичам повече.
YOU ARE READING
Korean Love *ЗАВЪРШЕНА*
FanfictionКогато работата те среща с любовта... корица: sadreamer_01