1~•JB•

338 17 0
                                    

Ти си като другите момичета, опитваш се да намериш любовта. Този, който ще ти покаже, че си различна от останалите. Очерователния принц, който всички търсят... ти го намери. Неговото име? Jae-Bum, накратко JB.

Срещата ти с JB беше случайна. Блъсна се в него една нощ, когато беше напълно пияна. И от този ден нататъка никога не сте се разделяли, но бързо си помислихте, че няма да се получи. Защо? Защото той беше известен, той беше идол, а ти беше просто ти.

Но JB те обичаше и го доказваше. Един ден той предложи, вие двамата да се ожените, и всички разбраха за това.
Но не на всички тази новина се хареса...

Ти вървеше по сеулските улици. Трябваше да отидеш до общежитието на Got7, защото те бяха поканили на обяд. Ходеше по тротоара, когато чу, че някакви хора викат. Бяха момичета... много момичета. Ти знаеше точно какво се случва. Някои хора не можаха да приемат факта, че ти и JB ще се омъжвате.

-Яяя! -каза едно момиче, идващо към теб.

-Мм? -ти се усмихна и си пожела, само да не ти направят нещо.

-Престани да се правиш на мила! Защо ще се омъжваш за нашия оппа?
Ти не можеш! Той не е твой!
И никога няма да е! -момичето започна да става агресивно.

Ти не можеше да отговориш, тъй като вече те бяха обградили. Всичко, което видя, беше момиче, което викаше, удряше те и дърпаше косата ти. Всеки път, когато това ставаше, ти никога не казваше на JB. Беше на пода, молеща се да не умреш.

-Божеее!!! -чу се познат глас от тълпата.

Ти много добре знаеше кой е, но нямаше силата да се изправиш. Внезапно JB се изправи пред теб и ти помогна да станеш.

-Защо направихте това?!? -каза той поглеждайки ядосано към така наречените му 'фенки'.

-Оппа.. тя... -каза момичето поглеждайки надолу.

-Тя е моята жена! -каза той сериозно.

-Мианхе...

-Не искам да се случва нищо такова повече! Мой е изборът да се оженя за Y/N, и ако наистина ме обичате, вие ще подкрепите изборът ми!!! - той те постави на гърба си, тъй като ти беше твърде слаба.

Всички момичета се чувстваха виновни, поклониха се и тръгнаха. Вие двамата отидохте в общежитието му и той веднага те постави на леглото си.

-Добре ли си джагиа? -погали те той по бузата.

-Добре съм, не се тревожи.

-Радвам се, аз много съжелявам за това, което стана!

-Не си виновен ти! -каза ти целувайки го по бузата.

-Обичам те Y/N!!!

-Аз те обичам повече...

-Спрете да се целувате и елате тук! Започваме да ядем! -каза Jackson, застанал пред вратата на стаята.

-Океййй! -каза JB, като те взе като булка.

-Какво правиш?!? -изкиска се ти.

-Ти си моята булка, и аз трябва да се грижа за теб като такава! -като млъкна, видя ,че се изчервяваш и те целуна сладко.

-Идвайте храната ще изстине!!! - провикна се Mark от кухнята.

-Идваме!!! -каза той, държейки те в ръцете си.

.......
Today: 01.03.18.
Next: 06.03.18.

GOT7 imaginesWhere stories live. Discover now