teroarea

28 4 1
                                    

Este ora 2:23 dimineața, ceva s-a întâmplat...

Niște sunete ce erau cumplite mi-au atras atenția, în timp ce îmi făceam somnul de frumusețe...

Erau urme de gheare peste tot...
Simțeam frica cum îmi curge prin vene...

Apoi... în colțul ușii de la dormitor o figură mică îmbrăcată în alb, cu un păr lung neîngrijit de un negru intens , pielea era albă ca varul ,care ținea în mână o păpușă cu un zâmbet uriaș...

Am țipat cât am putut de tare! Tatăl meu a fugit repede spre cameră! când a deschis ușa i-am zis să se uite dupa ușă, mi-a zis că nu e nimic, dar eu o vedeam cum râdea și cum dansa prin casa...
Tatăl meu nu o putea vedea, doar eu...

I-am zis că este o fetiță în casă care dansează dar nu ma crezut...

A zis că sunt obosit, și că ar trebui să dorm.
Apoi fetita a început să șoptească și să danseze prin casă....

Nu întelegeam ceea ce zise, iar apoi a dispărut în întuneric...

Dimineața când m-am trezit foarte nedumerit, crezând că totul a fost un vis m-am ridicat din pat și am început să mă pregatesc pentru scoală.

Am auzit un cântec ca de vioară din baie, m-am dus să verific și era ea, fata îmbrăcată în alb ce cânta. Și-a întors capul spre mine și ma privit în ochi...

Eram speriat, mi-am dat seama că n-a fost un vis și că ce trăisem era real...

Eram îngrozit ma privea cu ochii ei negrii iar cu una din mâini îmi făcea semn să mă apropi...

Eu atunci am închis ușa de la baie și mi-am văzut de drum.

O vedeam peste tot la școală, acasă, în ecrane, în oglinzi peste tot!

Eram terorizat! Nu știam ce să mai fac nu scăpam de ea nici cum și ce era îngrozitor e că doar eu o vedeam...

Am ieșit de la orele de curs și mă îndreptam spre casă, am deschis ușa și i-am salutat pe mama și tata chiar daca nu îi vedeam, eram sigur că sunt acasă.

Și am avut dreptate, eram acasă dar tata era jos pe podea cu un cuțit înfipt în piept iar cu fată în alb deasupra capului lui.

Era aplecată cu părul său lung îi mângâia chipul tatalui meu, mișca din cap de la sânga la dreapta.

Ceea ce am văzut ma îngrozit! Mi-am văzut tatal mort... am țipat la mama dar nu mi-a răspuns...

Am simțit un miros puternic din frigider așa că  l-am deschis să văd care e problema.

Mama mea era acolo... capul ei mai degrabă cu ochii dați peste cap și cu mult sânge.

Am simțit că ma sufoc, am transpirat și simțeam că inima îmi va plesni...

Nu întelegeam ce vroia fiara aia care mi-a ucis părintii fără pic de milă...

Când m-am întors cu ochii înecați în lacrimi
Ea râdea și dansa și părea mai fericită ca niciodata...

Am luat telefonul și am sunat poliția, a venit în 10 minute și i-a luat pe părintii mei să îi ducă la morgă, trebuia să le facem înmormântare....

Alături de mine au fost rudele mele și câtiva prieteni...

Am zărit-o din nou pe fata în alb dansa și țopăia pe lângă sicrie...

Locuiam la bunici mei acum, nu am mai rezistat am cautat informații despre fenomenul ăsta!

Și ceea ce am văzut ma șocat! Scrise asta:

"Fata în alb era o simplă copilă dar mama ei a vrut să o omoare și a preferat să o arunce în fântană cu un sac pe cap...

După o săptamâna pompierii o găsesc  și aceasta este îngropată într-un cimitir pe care acum este construită o casă, iar fantoma îi va pedepsi pe cei ce locuiesc pe proprietatea ei...

Și nu se va oprii până când toți cei ce au locuit în casa aia nu vor muri."

Apoi mi-am adus aminte de ce îmi șoptise la ureche acum câteva zile.

Mi-a zis că dacă nu ma voi sinucide voi risca să îi pierd pe bunici mei.

Am suferit prea mult ca să-i pierd și pe bunici mei...

Am luat o frânghie am agățat-o de o bară de susținere, am lăsat în buzunar un bilețel ca bunici mei să îl observe când aveau să vină din oraș...

Fata în alb își făcuse apariția și din nou a zâmbit larg, moment în care am împins scaunul și am renunțat la tot ce aveam mai bun pe lumea asta.

Fata În AlbUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum