CAPITOLUL 2

189 8 0
                                    

Una din zilele mele bune a fost cand eram la liceu.Era prima zi din clasa a12a si se pare ca iar a trebuit sa ma mut la o scoala noua.Nu era ceva important pt mine,adica eram obisnuita sa ma mut in fiecare an,dar vroiam ca acest an sa fie cel mai bun deoarece urma sa dau bacul si sa devin cineva dar nu s.a intamplat asta deoarece un lucru groaznic s.a intamplat.In drum spre liceu ma simteam urmarita si fiind vampir am putut simtii mirosul de la o posta.Era ca mine,un vampir.De mult nu am mai intalnit unul ca mine si se pare ca nu are intentii bune.m.am intors si am vazut cel mai frumos chip vreodata.Era un baiat brunet cu ochi albastri(CEL DIN POZA).Avea niste buze bune de sarutat SI ERA VAMPIR dar stiam ca nu se va intampla nimic deoarece eu mereu le.am facut rau persoanelor pe care le iubesc.Nu trebuie sa il las langa mine,trebuie sa il fac sa plece departe de aici si de MINE.

Amy:Cine esti si ce vrei?(tip eu dupa care imi scot coltii)

Baiatu:Opa...papusa are colti...mmm imi place

Amy:In primul rand nu ma lua cu papusa si in al doilea rand te mai intreb odata cine esti si ce vrei??!!!!

Baiatu:Hmmm sa ma gandesc...numele meu e Marco si te vreau pe tine!!!

Amy:Dar ce sunt eu aici...obiectul cuiva ca sa ma ai??

Marco:Pai poate acum vei fi..dar al meu!!!

Amy:Muta.ti gandul

Marco:La tine cumva ?

Amy:La palma mea(si atunci vreau sa.i dau o palma dar imi prinde mana)

Marco:Mai bine nu faceai asta(ma tras spre el si a vrut sa ma sarute dar l.am respins)

Amy:Lasa.ma in pace(si am plecat)

Am ajuns la liceu si am cautat sala de clasa.Cand am intrat toate privirile s.au atintit asupra mea si vad ca spre mine vine papusa barbie:))

Barbie:Eu sunt Layla si sunt ce mai populara din liceu asa ca ai grija de faci,tarancut.o

Amy:Taranca e ma-ta!!

Layla:Ce ai zis?Tu vrei cumva sa ti.o iei?

Amy:De la cine?De la banca aia?Cred si eu ca ma bate..adik orice e mai tare ca tine

Atunci toata clasa incepe sa rada de ea si Layla pleaca furioasa impreuna cu sclavele ei.Ma duc in ultima banca si vad ca acolo era o fata

Fata:Buna,eu sunt Sonia

Amy:Buna eu sunt Amy

Sonia:Ma bucur sa te cunosc sper ca ne vom intelege bine

Amy:Si eu la fel...mhmmm avea un miros ciudat..nu era de vampir dar nici de varcolac...cred ca era vrajitoare

Chiar cand vroiam sa o intreb vine diriga si in spatele ei era chiar...

Urmatorul capitol l.am pus mai repede pe pagina de fb:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.275435969295826.1073741836.267063023466454&type=3&uploaded=1 (like si comm daca vreti sa pun continuarea si aici sau sa pun continuarea pe pagina de fb)

IUBIREA CARE M.A SCHIMBATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum