-22-

2.2K 251 12
                                    

Nevím kolik bylo, ale probudil mě hlasitý smích. Neochotně jsem vstal a rozhlédl se. Kookie už v pokoji nebyl, tak jsem se zvedl a rozhodl se jít dolů za ostatními. Zvedl jsem se na nohy i přes palčivou bolest, které se rozléhala v oblasti břicha. Já blbec jsem musel skočit před něj a schytat tu kulku, nemohl jsem ho jen odstrčit nebo stáhnout na zem. Pomalu jsem se vydal dolů. Když jsem se ocitl na posledním schodu, ozvalo se vrznutí a všichni se otočili na mě.

,,Ahoj lidi." Usmál jsem se a pokračoval v cestě k nim.

,,Tae!" Vykřikl Jungkook a skočil mi kolem krku.

,,Co se děje?" Zeptal jsem se mezi smíchem.

,,Já se bál, že ti něco je, protože ses pořád neprobouzel a oni mě odvedli." Kookie nafoukl tvářičky a propálil kluky pohledem.

,,Notak Kookie vidíš jsem v pořádku, nemá se proč bát." Stáhl jsem si ho do objetí.

,,A vynadáš jim alespoň?" Udělal na mě psí očka.

,,Dobře. Kluci to jste nemuseli." Prohlásil jsem vážně a pustil Jungkooka. Ten mě za ruku odvedl k pohovce a oba jsme se posadili. Chvíli bylo ticho, ale potom se Namjoon odvážil promluvit.

,,Tae a jak to vlastně bylo s tím zbývajícím časem?"

***

Aloha
Tak je tu konečně nová část.😂 I love you all my sweethearts!❤❤❤
PS: End is coming...

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat