Pärast väljas jalutamas olles tuli minu juurde mingi pikk mees.Ta tuli täpselt minu ette ja jäi mind jõllitama.Astusin sammu kõrvale aga tema astus järgi.Kui ma siis lõppuks vaatasin kes see oli, nägin ma enda kunagist koolivenda Tomi.Tom on terve selle aja arvanud et ma ta tüdruk aga tegelikult mitte.Kooli ajal oli kogu aeg Tom samas kohas kus ka mina.Aga mida ta praegu siin Londonis teeb?
"Tom mis sa siin teed?"küsisin mina ja astusin sammu tahapoole.
"Sinu juurde tuli lilleke"vastas Tom.
"Palun mine ära ma ei taha sind näha"vastasin ma talle ja jooksin kodu poole.
Kodus olles läksin ma jooksuga enda tuppa.Kuna poisid, Karru ja Liisu olid ka veel meil siis jooksid tüdrukud mulle järgi.Enda tuppa jõudes hüppasin ma voodile ja hakkasin nutma.Seoses Tomiga tulid mulle meelde need vanad mälestused mis olid meie kooli lõppu peol.Tom arvas siis et ma ta tüdruk ja käpperdas mind igalt poolt.Minu jaoks lõppes see kooli pidu sellega et leitsin end hommikul voodi külge seotuna ja paljalt.
Peale seda ma otsustasingi Londonisse tulla ja nagu näha siis praegu ma olen armastav naine ja 2 lapse ema.
"Kaia mis juhtus et sa niimodi siin nutad?"küsis Karru mult.Tüdrukud teavad seda mida Tom mulle tegi kuna ma rääkisin neile.
"Tom on Londonis.Ma nägin teda täna pargis ja ta rääkis ka minuga"vastasin ma pead padjalt tõstes.
Mõlema tüdruku silmad läksin suureks ja suud vajusid neil ka lahti.
"Päriselt Kaia.Kas ta on tõesti siin?"küsisid mõlemad kui ühest suust.Mina ainult noogutasin.Tüsrukud vaatasid korra üksteist, noogutasid ja Liisu ütles"Nii nüüd on õige aeg kolida.Kaia sa pead kolima ja me teame ka juba kuhu.Nimelt iirimaale."
Sorry et kaua pole uut tulnud aga nüüd on olemas:)
Lis ja Kaia