Z pohledu Tilla
Dnes se má Flake vrátit... byl bych rád... ale co mu řeknu až se uvidíme? Doufejme že p- z myšlení mě vytrhl Paul, a nesl mi oběd. ,,Díky," řekl jsem a vzdychl jsem. ,,Jsi hubený jak lunt, měl bys jíst, měl jsem ti toho přinést dvakrát tolik... dyžtak si přijď pro další porci," řekl a podal mi talíř. ,,To asi nesním všechno..." odpověděl jsem. ,,Hele, já chápu ty problémy. Ty víš jak jsem na tom byl poslední dobou. Ale pak jsem si to s Olliem vyříkal a bylo to v pořádku. Za deset minut pro Flakea jedem, můžeš jet s náma."
,,No... já nevim. Asi nepojedu, pardon."
,,Chápu... nějak si to s ním vyříkáš, neboj."
,,Hm..." zamručel jsem a dal se do jídla. Paul mi rozcuchal vlasy a usmál se. ,,Tak já se jdu oblékat. Dobrou chuť."
,,Díky."Z pohledu Richarda
Mám strach se vůbec ukázat na veřejnosti. Mám strach z okolí. Mám strach z jejich reakcí. Schneider mě snad uklidní. Nastoupil jsem do auta a Doom si sedl vedle mě. ,,Nebuď nervózní. Třeba to ani neviděli..." uklidňoval mě. Když jsme vystoupili na parkovišti. Šla proti nám mladá holka, asi 15, 16. Uviděla nás a rozšířily se jí zorničky. ,,Jste to vy?!" začala pištět. ,,No... kdo? My jsme my..." řekl Paul. ,,Jste to vy!!! Jste to vy z té obálky!!" Když zaječela pisklákem tuhle větu, sevřelo se mi hrdlo. ,,Pusu!!!! Chci abyste se políbili!!!" Zakřičela. Celá naše banda povytáhla obočí a šla dál naší cestou. Vyzvedli jsme Flakea a jeli domů. Snad už nikoho takového nepotkáme. Asi je udělaná z pus kluků. A bůh ví z čeho ještě...
Z pohledu Tilla
Spal jsem, dokud jsem neuslyšel hlasy kluků. Včetně... Flakea. Je tady. Je tady. Je tady. Rozbušilo se mi srdce. Ne láskou. Ne vzrušením. Ale strachem. V žaludku jako bych měl kamení a střeva jako by se zauzlovala a zapletla do sebe. Všechno že strachu a z nervozity. Všechno se prohloubilo, když se otevřely dveře. Ani jsem se nemusel otočit, abych věděl, kdo to je.
Heyaaa gájz! Nová kapitolka je tu. Už osmá. Už se to pomalu schyluje ke konci. Ještě asi... 4? 5 kapitol? Uvidí se. Nemám to rozpočítaný. Ale mám teď prázdniny takže se nachystejte že to do konce února může skončit. To je vše, mějte se:3 Vaše
--Lopatkaaaa--
ČTEŠ
Jen můj
Fanfiction,,Jen můj," řekl Paul a políbil Olivera. ,,Jen můj," řekl Till a povalil Flakea na postel. ,,Jen můj," řekl Richard a obejmul Schneidera. Moc dlouho jim to ale nevydrží... - - - 4. Díl série o R+ by: RammSteinFan2006 Předchozí díly: 1. Díl: Miluji t...