Sabah olunca:

1.8K 90 10
                                    

Gece çok rahat uyumuştum. Bir kere bile uyanmamıştım. Sabah gözlerimi açtığımda belimde bir el gördüm. Kafamı çevirip döndüğümde Tae'yi gördüm. Gece geldiğini hiç farketmedim çünkü çok yorgundum. Tae de ben dönünce uyandı.
" Günaydın prenses"
" Senin burda ne işin var? "
" Gece üşüme diye yanına geldim. Sen çok güzel uyuyorsun ben de bu yüzden uyandırmak istemedim. Uyurken de çok güzel benim sevgilim."
" Konuyu dağıtma senin ayağın ağrımıyor muydu? "
" Hayır. Fazla ağrımıyor ama beni üzersen ağrıyabilir. "
" Saat kaç? "
" 8: 30"
" Tamam daha vaktimiz var. Kahvaltı yapıp çıkalım. "
" Tamam. Ne istersen onu yapalım. "
Yatakları düzeltip mutfağa girdim. Tae de oradaydı. O kahvaltıyı hazırlamaya çoktan başlamıştı. Ayağının üzerine basıyordu. Acısı geçmişe benziyordu. Bugün okula gelebilirdi. Yanlız kalmayacaktım. Onsuz okul da eğlenceli geçmiyordu.
" Geldin mi? Ben çoktan hazırlamaya başladım. Seni bekliyordum. "
Kapıda onu izlerken dalmışım. Onun sesiyle biraz irkildim. Yardım etmeye başladım.
.......
Kahvaltıyı yaptıktan sonra Tae üstünü değiştirdi. Çantasını hazırladı. Sonra benim evime gidip çantamı alıp üzerimi değiştirmem gerekiyordu. Bu yüzden benim evime de gitmek zorundaydık. Evden çıktık. Arabayla benim evimin önüne geldik. Tae arabadan inmedi. Ben de hızlıca hazırlanıp aşağıya inecekken arkadaşıma yakalandım. O kadar sessiz hareket etmiştim oysa ki. Beni soru yağmuruna tutacağından emindim. Tahmin ettiğim gibi sorularını sormaya başlamıştı.
" Neden gece eve gelmedin?  Bana mesaj atabilirdin. Hastanede ne işin vardı? "
Hastaneye gittiğimi nereden biliyordu. Acaba beni gizli gizli takip mi ediyordu.
" Hastanede olduğumu nereden biliyorsun? Neyse akşam anlatırsın şuan geç kalıyorum. Görüşürüz. "
Hızlıca kapıyı kapatıp aşağı indim. Merdivenlerden inerken neredeyse düşecektim. (Bir army'e BTS kapıda seni bekliyor dersiniz ya ondan sonra armynin kapıya koşuşunu düşünün)
Arabaya bindim.
" Nerede kaldın? "
" Arkadaşıma yakalandım. Bana soru sorup durdu. Bende akşam cevaplarım deyip kaçtım. Bir de bana hastanede ne yapıyordun dedi. "
" Bence arkadaşın seni arkadan takip ediyordu. Annen gibi bakıyor sana. "
" Evet zaten ilk başta annem ısrar etti evde birlikte kalmamız için. "

Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin