POV Lara
Ik pakte een paar leuke jurkjes en we deden er een paar aan. Die moet je echt aandoen! Ik lachte okey dan. En ik doe deze aan zij Diana. Is goed. We deden nog even ons make up en haar en Viola .Dit is het jurkje van Diana (let alleen op het jurkje )
Dit is het jurkje van Lara (let alleen op het jurkje)
Zo we zijn klaar! Kom we gaan beneden nog ff iets drinken. Diana knikte en liep achter mij aan. Jezus het is echt facking lang geleden dat ik op zulke hoge hakken heb gelopen zij Diana. Ik lachte. Ik heb veel van alle kleding in mijn kast nog niet eens gezien ik weet niet eens wat ik allemaal heb. Ze lachte. Dat wil ik ook wel. Je kan altijd iets lenen. Kom wat wil je? Doe maar een colaatje. Okey. Ik pakte een glas water. Alweer water? Niet eraan denken om af te vallen he! Nee nee doe ik niet. Ze knikte. Gelukkig maar. Ik hoorde een toeter. Kom we moeten gaan. Ik zag twee auto's staan. Ik ging naar die van Luc en Diana naar die van Brandon. Doei veel plezier he! Jij ook! Ik stapte in. Hey schatje. Hey. Hij reed weg. Waar gaan we heen. Naar de mooiste plek van je leven. Ik lachte. Kom je? We stapten uit. Luc deed zijn handen voor mijn ogen. Niet spieken he! Ik lachte. Oke een stapje omhoog. Ik zette voorzichtig een stapje omhoog. Ik voelde een zacht warm briesje door mijn haren gaan. En doe je ogen maar open. Luc hield mij vast van achter. Wauw Luc! Ik glimlachte. Ik draaide me om en zoende Luc. Hij zoende zacht en liefdevol terug. En nog steeds voel ik duizenden vlinders door mijn buik heen gaan als ik met Luciano zoen. Hij is zo knap mooi lief en ....... Gewoon alles. Ik ben zo verliefd op jou fluisterde Luc in mijn oor. Ik ook op jou.Dit was het plekje.
Kom je dan gaan we eten. Hij schoof de stoel naar achteren en maakte een gebaar dat ik kon gaan zitten. Gentleman . Hij grinnikte en ging op zijn stoel zitten. Er kwam een ober aan met een fles champagne. Hij zette het neer en vulde onze glazen. Wat willen jullie bestellen? Doe mij maar een Turkse pasta en een sushi plankje. Doe mij maar een ceacar salade met een biefstukje zij Luc. Dus hoe lang opzien we eigenlijk al bij elkaar? Ehmm vandaag een maandje zij ik blij. Mooi dan wil ik hem alvast verlengen tot volgende maand. Ik lachte. Of voor altijd fluisterde ik. Er kwam een vrouw aan met ons eten. Dank u wel. Ze knikte naar ons en schonk mij een warme glimlach. En gaf mij een knipoog. Ik keek heel even in haar ogen en ik zag een kleine traan vormen bij haar. Ik keek haar vragend aan maar ze liep snel weg. Ik staarde haar nog wat na. Lara! Wat he Ooh sorry Luc ik was even in mijn gedachten verzonken. Geeft niet hoor. We aten rustig ons eten op en Luc stond op en liep richting mij. Kom je mee ? Ik knikte. Ik ga even betalen hoor. Ik ging tegen een pilaar aan staan wachten op Luc. Ik zag die vrouw weer. Ehhm mevrouw! Ze draaide zich om. Ja meisje. Ik wil niet onbeleefd zijn maar waarom moest u net huilen? Ach het doet er niet toe. Jawel dat doet het wel. Goed dan. Ik heb mijn dochter gezien na een paar jaar verlies van haar. Ze is prachtig n heeft het nu goed en ze is geliefd. Ik zag weer een traan bij haar. Sorry mevrouw ik snap hoe u zich voelt. Maar hoe heette uw dochter. Dat kan ik niet zeggen. Ik knikte. Ik zag Luc aankomen. Kom je dan gaan we. Ik knikte. Wat is er? Nou die vrouw die is heeft haar dochter gevonden na een paar jaar verlies . Ze is geliefd en heeft het nu goed. Hij knikte. Ik voelde iets raars bij haar. Ik weet niet wat maar er was iets. Hij knikte. Ik verzonk weer even in mijn gedachten. Ik voelde dat ik opeens opgetild werd door Luc en in de auto werd gezet. Hij lachte en ik ook. Kom we gaan naar huis, ja is goed. En we reden naar huis.
Hey guys ik hoop dat dit een beetje een leuk hoofdstukje is! Mijn inspiratie voor dit boek is een beetje op dus als jullie nog leuke ideetjes hebben zet het in de reacties want dan ga ik ze misschien wel gebruiken!!💋❤️
JE LEEST
A real perfect mess
Teen FictionLara is een lief meisje van 17 jaar , ze heeft donkerblond haar een beetje bruin haar en ze is licht getint met blauwe ogen. Ze gaat naar een internaat vanwege haar ouders die steeds ruzie hebben en haar vader haar moeder heeft vermoord . Het is nie...