#26 Ik wil niet verliefd op hem zijn..

1.3K 36 8
                                    


Harry Pov.

Ik voel heerlijke zachte lippen op de mijne. Het voelt fijn.
Ik zoen terug, maar na een tijdje trek ik mezelf snel terug. Ik kijk geschrokken in Louis ogen.

'Was het te snel?' Vraagt Louis onzeker.

'N-Nee, maar-' Ik word weer onderbroken door zachte lippen.

Ik druk hem snel weer van me af.
'Lou.. MijnVaderGaatDitNietGoedVindenEnHijGaatMeHatenHijHaatGayMensenIkKomInGroteProble-'

Hij drukt zijn lippen weer op die van mij zodat ik ophoud met praten.

Ik laat me meegaan in de zoen.
Dit is de eerste keer dat ik met een jonge zoen. Het voelt geweldig.
Vooral omdat het Louis is.

'Het is okay, Hazz.' Fluistert Louis wanneer hij me aan kijkt.

'Het is niet okay, Lou. Mijn vader gaat me vermoorden als hij erachter komt.'
'Waar achter komt?' Vraagt Louis.

'D-Dat ik eehmnn..'
Louis legt een hand op mijn wang en geeft me een kusje op mijn voorhoofd.

'Waar achter komt?' Herhaalt Louis.

'D-Dat eeuhmm..' ik zucht diep.
'Dat ik verliefd op je ben.'

'Ben je verliefd op me?' Zegt Louis zachtjes en verbaasd. Hij heeft nogsteeds zijn hand op mijn wang.

'I-Ik.. Nou.. J-Je..' stotter ik. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zoveel woorden spoken door mijn hoofd. Ik wil ze allemaal uitschreeuwen, maar er komt alleen maar gestotter uit.

'Hazz?' Vraagt Louis zachtjes.
Ik kijk hem aan in zijn prachtige, oceaan, blauwe ogen.

'Ik weet het echt niet, Lou.'
Zucht ik.
Mijn hart schreeuwt JA, maar mijn hoofd denkt er anders over.
Ik word een beetje tegengehouden door mijn gedachtes.
Ik wil pap echt niet teleurstellen.
Als ik vertel dat ik verliefd ben is het al erg, laat staan een jonge.. Een jonge.

'We kunnen het testen.' Zegt Louis uiteindelijk.

We kijken elkaar een lange tijd aan, totdat Louis zijn hoofd dichter naar die van mij leunt. Hij kijkt me nog even aan. Ik knik zachtjes en hij legt zijn lippen op die van mij. We zoenen totdat we geen adem meer over hebben. Het was fijn. Heel fijn.

Ik ben verliefd op hem. Dat wist ik al voordat ik hem kuste, maar ik wil niet op hem verliefd zijn. Het ligt niet aan Louis zelf, maar aan.. Jah.. Wie eigenlijk? Mezelf? Mijn vader?
Mama? Mijn reputatie?

'Hazz?' Vraagt Louis zachtjes.
'Mmh..?' Mompel ik.

Hij pakt mijn hand vast en wrijft erover met de andere hand.

'Ben je verliefd op mij?' Vraagt hij.
Ik haal diep adem.
'J-Ja, ik ben verliefd op je..' fluister ik.

Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. Hij legt een hand op mijn wang.

'Waarom ben je dan zo onzeker?' Vraagt hij.

'Mijn vader gaat dit sowieso niet accepteren.' Zeg ik verdrietig.

'Wie is je vader om te zeggen dat liefde verboden is?'

Ik zucht diep.
'Het is mijn vader, Lou. Hij bepaalt mijn leven net zoals jouw moeder het doet bij jou.'

'Hij bepaalt je leven op een verkeerde manier, Hazz.' Hij wrijft zachtjes over mijn wang.

Ik kijk hem aan in zijn prachtige ogen.
Ik zie bezorgdheid, maar ook liefde.
'Wat bedoel je?' Vraag ik.
Ik weet precies wat hij bedoelt, maar ik wil het horen van zijn kant. Hoe hij erover denkt is ook belangerijk om te weten.

'Hij doet je pijn, Boo. Van binnen maar ook van buiten. Het doet mij ook pijn om je zo te zien met al die wonden.' Zegt Louis uiteindelijk.

'Hoe zit het met jouw wonden dan?'
Vraag ik. Het komt er bozer uit dan dat ik wilde. Dat was niet de bedoeling. Ik zie Louis er ook een beetje van schrikken.

'J-Je weet van w-wie ze komen..' stottert Louis.

Oh shit.. Ik heb het weer helemaal verpest. Well Done Harold.

'Hey, Hey.. Rustig. Sorry.. Die vraag heb ik niet moeten stellen, Lou.'

'Het is okay..' fluisterd Louis.

'Ik snap dat je me wilt helpen, Louis. Maar het is en blijft mijn vader.'

'Ik haat het om je te zien met wonden.
Toen ik je zag liggen op die koude vloer met bloed om je heen.. Je zag er zo ontzettend ontschuldig uit.'
Zegt Louis. Er loopt een kleine traan over Louis zn wang. Ik veeg hem weg met mijn duim.

'Ik leef nog..' fluister ik. Hij knikt en geeft me een knuffel.

'Als het allemaal te ver gaat moet je het zeggen, Harry. Ik kon me gewoon niet meer inhouden en toen moest ik je kussen.' Zegt Louis in mijn oor.

'Ik vond het fijn.' Antwoord ik.
Louis trekt zichzelf uit de knuffel en kijkt mij aan.

'Echt?' Vraagt hij verbaasd.

'Lou, ik ben ook verliefd op jou, maar mijn vader wil ik niet teleurstellen.'

'Be-Ben ik een teleurstelling?'

Oh wauw.. Alweer Harry? Hoe krijg je het voorelkaar. Met 1 zin heb je hem helemaal verwoest.

'Nee, nee, nee Lou. Helemaal niet. Mijn vader is gewoon tegen de liefde.'

'Tegen homo's.' Verbeterd Louis mij.
Ik knik.

'Ik snap het, Harry. Hoe moeten wij nu verder?' Vraagt hij.

'Ik ga mijn liefde niet verkloten, omdat 1 persoon er niet mee eens is. Behalve natuurlijk de persoon waarop je verliefd bent.'

'Gelukkig is die persoon er nu wel mee eens.' Fluistert Louis.

'Gelukkig..' En Louis lippen verbinden zich met die van mij.
Een perfecte kus op het perfecte moment.

Nieuw HS!
Beetje leuk? Best wel sad..
Vorige week is Harry 24 geworden!
Hazza wordt oud.. HAHAH!
Wie hou ik voor de gek..
Hij is 24 man.. Wat nou 'oud'.
Hij is nog lang niet harOLD.
Slechte grap? Okee... Byee!
X A

It's Complicated. Larry Stylinson❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu